vrijdag 19 april 2013

Aan de haak dus aan de blog geslagen!

Morgen is het precies 3 maanden geleden dat ik ben begonnen met haken.

Het begon allemaal zo: Ik liep in een bepaalde favoriete winkel van mij tegen lieve leuke haakpakketjes aan en dacht; 'Waarom niet?' Ik had vroeger op school haakles gehad en vond het wel het proberen waard....

Ik kocht daarom deze pakketjes alleen belandde ze in de kast...

Korte tijd later wilde ik het toch eens gaan proberen en ging naar de plaatselijke wolwinkel hier in het dorp en schafte een haalnaald en een paars bolletje katoen aan en daar begon het allemaal mee.

Ik oefende de basissteken en had het zo weer onder de knie :) Dus toen begonnen aan die leuke haakpakketjes!!

En ja hoor ik had zojuist mijn eerste haakwerkjes gemaakt,mooi opgesteld in een harten letterbak:


Trots als een pauw op het resultaat natuurlijk en omdat mijn dochtertjes net een nieuwe kamer kregen kon hij daar mooi aan de muur pronken :)

Niet veel later volgde er meer werkjes zoals omhaakte flesjes,wokkelsjaals,omhaakte mokken,gehaakte knipjes en nog veeeeel meer! Op mijn blog wil ik jullie mijn haakwerkjes showen die ik allemaal maak!

Veel plezier!

2 opmerkingen:

  1. Leuk blog :-) ik wil je wel volgen maar dat heb je er nog niet opstaan
    ;-)

    Groetjes Yvonne
    masilacreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews