vrijdag 26 april 2013

Feestelijke vlaggetjes

Vandaag een trieste regenachtige dag....een heel verschil met gister helaas :( Maar ik denk dat ik jullie wel in feeststemming kan brengen...

De afgelopen dagen ben ik er druk bezig mee geweest...mijn nieuwe project; de vlaggetjes lijn :D

De vlaggetjes stonden al een tijdje op mijn to do list en laatst kocht ik een haakblad waar ik dit leuke patroon in vond. Ik heb er 1 toer extra bij gehaakt omdat ik de vlaggetjes anders te klein vond..

Zo gezegd zo gedaan...hieronder zie je de eerste 3 van de rij van 8 die ik ga maken:


Hier heb ik er 6 af:


Hier de laatste 2 erbij gehaakt:

                                                           
Klaar!!!


Gisteravond heb ik met babyblauw een ketting van lossen gehaakt en de vlaggetjes er vervolgens op vast gespeld. Vanavond ga ik ze eraan vastzetten en dan zullen ze op dochterlief haar verjaardag een mooie plek krijgen :)


In eerste instantie wilde ik de vlaggetjes gaan haken voor mijn dochters 4e verjaardag in Augustus maar ik was ermee begonnen maar zoals het altijd gaat met mijn projecten ...ik wilde steeds verder haken en het af hebben haha! En dat was dus iets sneller dan in Augustus :P

Nou is volgende week onze jongste dochter jarig dus dan kunnen ze gelijk pronken!! En in Augustus natuurlijk ook op onze oudste dochter haar verjaardag en verder alle andere feestelijke aangelegenheden  :) Ze zijn te enig en feestelijk van kleur al zeg ik het zelf...ik hoop dat jullie het met me eens zijn hihi! Natuurlijk zal ik ook een foto showen van als hij uiteindelijk hangt ...ik hoop dat dat buiten zal zijn en dat we stralend weer hebben volgende week....!

Tja en dan kan ik me weer op het volgende haakwerk storten...

Mijn volgende project(en) zijn dan ook weer erg leuk! Ik heb weer zooooo veel leuks gezien om te maken! O.a. iets voor op de kinderkamer....zijn jullie nieuwsgierig...? Houd dan mijn blog zeker in de gaten ;)

Liefs Henrike

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Toevallig heb ik ook net een slinger gehaakt, iets eenvoudiger als kraamcadeautje met de naam erop. Daar worden we vrolijk van:)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews