maandag 29 april 2013

Kroningsdag 2013

Morgen is het dan zover....

'Kroningsdag'....onze laatste koninginnedag! Toch gek om na al die tijd een koningin te hebben gehad ineens een koning te hebben vanaf morgen!

Ik wilde het op haakgebied natuurlijk niet voorbij laten gaan want er is zoveel leuks om te haken in oranje sferen :)

Ik koos voor het kroontje van http://dehaakbrigade.blogspot.nl

Ik kreeg een tijdje geleden de link doorgestuurd van mijn tante en heb die gelijk opgeslagen.

Nu komt hij toch wel leuk van pas en ik heb er gelijk 6 gehaakt voor iedereen die morgen met ons koninginnedag gaat vieren!

Veiligheidsspeldje erachter en voila!!! We hebben een leuke broche ;)


Ik hoop dat het weer morgen een beetje mee gaat werken en dat we een mooie laatste koninginnedag mogen beleven met z'n allen!

Fijne dag iedereen!

Liefs Henrike

2 opmerkingen:

  1. Hoi Henrike, Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! En ja ik zie het al, de kroontjes! Ze zijn idd zo leuk en gemakkelijk te haken, helemaal super. Mijn zus heeft er net een paar opgehaald voor haar dochters en ik ga er zo ook nog maar een voor mijzelf haken. Ik wens jou ook een hele gezellige koninginnedag toe en ik ga meteen volger worden van je blog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeten te zeggen, ik vind je vlaggetjes en de omgehaakte vaasjes super!!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews