maandag 22 april 2013

Uitvogelen en haakwerkjes

Hallo allemaal!

Van het weekend druk aan het uitvogelen geweest hier in blogland ;) Ik moet zeggen dat ik het nog best wel ingewikkeld vind allemaal haha :)

Hoe moet ik bloggers volgen..hoe kunnen ze mij volgen..?

Ik heb aan de rechterkant van mijn blog wat gadgets geplaatst waarbij je mij kunt volgen wil je niks missen van mijn haakwerkjes :D

Ik hoop dat ik het allemaal goed heb gedaan!

Op facebook hoeven jullie me natuurlijk ook niet te missen want er word bij iedere update een link van mijn blog op facebook geplaatst :P

Hieronder wil ik jullie nog wat haaksels laten zien van wat ik de laatste tijd allemaal heb gemaakt:

                                                                                                                                                 
Zoo dat is toch al aardig wat haha! Van de week ga ik verder met een nieuw project! Een vlaggetjes lijn maar daarover binnenkort meer ;) Fijne dag allemaal en geniet van het prachtige lenteweer!!

Liefs Henrike

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook een blog bent geworden! Je hebt je aller-eerste volger binnen haha.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig! Leuk dat je mijn volger bent geworden :D

      Verwijderen
  2. Henrike wat maak je leuke dingen! Bedankt voor je berichtje en ik ga jou ook volgen natuurlijk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwww je maakt ook leuke dingen
    ik kom jou ook gezellig volgen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Leuk dat ik je als mijn nieuwe volger kan begroeten :)

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews