maandag 6 mei 2013

Bloemen boekenlegger

Wat een prachtige lentedag hadden we weer vandaag!!! Wat werden we weer verwend! Wij hebben in ieder geval genoten :D

We begonnen de dag met een lekker ontbijtje en kregen daarna nog koffievisite voor de verjaardag van Fabienne en s'middags ben ik met mijn meiden het dorp in gegaan en even lekker met ze naar het strandje geweest. Wat een lol hadden die meiden en de rest van Nederland volgens mij ook ;)

Want wij houden van lente...! En bij lente denk je aan de vogels die fluiten,vrolijkheid,aan een heerlijk zonnetje en natuurlijk aan bloemen :)

Ik had een blog of wat geleden beloofd dat ik een nieuw haakprojectje zou doen en dat het met de kinderkamer te maken zou hebben.

Nou hebben mijn meiden een bommetje volle kamer maar ik wilde toch wat maken voor hun voor op hun kamertje dus dan maar iets kleins :P

Ik kwam een ontzettend leuke bloemen boekenlegger tegen dus die wilde ik maken! We lezen de meiden altijd voor uit de boekjes van Jip en Janneke en deze hadden nog geen boekenlegger ;)

Het patroon van de boekenlegger vind je hier en dit is wat ik ervan gemaakt heb:


Is die leuk of is die leuk!! :) Lekker vrolijk en je moet gelijk denken aan de lente is het niet? Mijn meisjes vinden hem in ieder geval prachtig!!

Nou dat was mijn blogje weer...

Ik hoop dat ik jullie blij heb gemaakt met dit bloemetje en met het patroontje....en ik...

ik ga lekker met de beentjes omhoog en wellicht even wat haken... ;)

Tot de volgende keer!

Liefs Henrike

1 opmerking:

Totaal aantal pageviews