donderdag 2 mei 2013

Fabienne 2 jaar

Morgen word onze jongste schat alweer 2 jaar! Man man man wat gaat het hard allemaal!! Wat een grote meid is ze alweer....vanaf morgen is mijn baby toch ECHT een peuter....ook weer een leuke fase die aanbreekt!

Om haar verjaardag een nog feestelijker tintje te geven heb ik een tijdje terug een stel vlaggetjes gehaakt :) Jullie hebben ze een tijdje terug al mogen bewonderen op mijn blog maar nu dus een paar plaatjes van hoe ze hangen! En ik ben blij dat we ze morgen buiten mogen gebruiken want het word goed weer! Helemaal super dus!




En als kers op de taart... haar cadeau!! Een speelhuisje van haar meest geliefde vriend en teddybeer: Winnie the Pooh :D Oh wat ben ik benieuwd naar dat verraste bekkie!! We hopen op een stralende dag voor onze lieve Fabienne!


2 opmerkingen:

  1. feliesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss met fabienne

    geniet er heerlijk van....pracht slinger

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie :) Het was een super mooie dag!!

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews