dinsdag 21 mei 2013

Granny kussen

Jaaaaaaa hij is af! Mijn allereerste kussentje! Ik vind hem helemaal geweldig geworden :) Jullie ook? Ik heb een granny patroon gehaakt. Eigenlijk een grote granny ;)

Voor de achterkant heb ik een stuk stof gekocht en (met gebrek aan een naaimachine) helemaal met de hand aangenaaid.

Hieronder show ik met trots mijn eerste kussen:



Hij ligt er mooi bij op ons bed en er gaat zeker weten nog een kussentje bijkomen. Heb daar al mooie katoen en een stuk stof voor. Dit kussen is in felle kleuren en kussen nr. 2 zal een wat zachtere kleurstelling krijgen maar dat zullen jullie hier vanzelf wel zien verschijnen:)


Ook heb ik vandaag 2 van mijn nieuwe haakboekjes binnengekregen dus ik ben voorlopig weer even zoet ;)


 Maar vanavond ga ik eerst aan de slag met een telefoonhoesje op bestelling voor mijn facebook vriendin. Daarover ook later meer! 

Fijne dag,liefs Henrike

5 opmerkingen:

  1. super gaaf het kussen !! en het boekje kleurrijke cadeautjes heb ik van het weekend ook gekocht en die dromenvanger gemaak!!! super leuk he!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment Judith!! Ik ben er ook helemaal blij mee haha! En leuk dat je ook gelijk mijn volger bent geworden ;) Ik ga zo ook even een kijkje nemen op jou blog!

      Ja en het boekje ziet er echt superleuk uit! Ik had de dromenvangers ook al gespot! Lijkt me superleuk voor het raam op de kamer van mijn dochtertjes :)

      Verwijderen
  2. jemig henrike
    wat gaaaaaaaaaaaaf ♥♥♥ helemaal mooi voor en achterkant
    geniet van je boekjes

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor je kussen, ik ben heel benieuwt wat je allemaal gaat showen uit de boekjes!
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews