donderdag 30 mei 2013

Little things


Net als bij een aantal mede blogsters zag ik dat er genoten werd van het afgelopen weer!! En nee dan bedoel ik niet het regenachtige weer van gister natuurlijk maar vandaag en die 2 dagen voor gister ;)

We mochten eventjes proeven van de lente/zomer :)

Ook ik ben aan de slag gegaan op mijn straatje en er werd naast haken ook een beetje 'getuinierd'

Ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat ik maar een klein straatje/tuintje heb haha maar ik kan zo genieten van een aantal mooie planten die mijn huisje en straatje er zo zomers uit laten zien :)

Word ik blij van :D :D


Het beertje voor dochterlief vordert gestaag :P Ik heb alle lichaamsdelen behalve de poten af. Ook heb ik vandaag een paar neusjes en veiligheidsoogjes gekocht. Kan ik ff kijken welke leuk staan.


Tja,en terwijl ik dit nu typ zit ik heerlijk op mijn bankje op mijn knusse straatje te bloggen en te genieten van alles wat ik heb. 2 spelende meisjes,een bakkie koffie (daar heb ik er vandaag wel een paar van nodig aangezien ik een spokende dochter heb die s'nachts niet wil slapen) mooie plantjes,een nieuwe coupe die ik mij gisteravond heb aan laten meten en .....daar issie weer...DE ZON!!!

...It's the litlle things that makes life beautiful ...

Fijne dag iedereen,liefs Henrike

1 opmerking:

  1. je "straatje" ziet er lief uit met deze bloemetjes!!!
    wees blij dat je geen grote tuin hebt.. ik ben al weken aan het klussen en nog lang niet klaar.. ik denk dat ik niet aan het pimpen van mijn tuin toekom ahhaah dus geen leuke bloemetjes voor mij dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews