vrijdag 10 mei 2013

Moederdag

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers een warm welkom heten! Heel erg leuk dat jullie mij willen volgen :D

Zondag is het zoals jullie weten moederdag.

Moeder zijn is het meest bijzondere en speciale wat ik ooit heb mee mogen maken. Zo gaaf om te zien hoe zo'n kindje van jou opgroeit en zichzelf ontwikkeld :) Ik heb zelf 2 dochtertjes van 2 en bijna 4 dus ben dus al bijna 4 jaar moeder! Hoe pittig het soms ook is,ik vind het heerlijk om een mama te mogen zijn!

Mijn eigen moeder betekend dan ook heel veel voor mij en die verdiend het gewoon om af en toe eens in het zonnetje gezet te worden:) Daarbij is ze vandaag ook nog eens jarig!

Dus haakte ik voor mijn moeder deze leuke onderzetters. Zijn ze niet enig? Het patroon heb ik van het blog van Karin.

Het is een patroontje uit de oude doos. Ik heb het patroon zelf wel iets aangepast. Ik heb bij toer 4 in plaats van 7 stokjes 6 stokjes gehaakt omdat ze dan minder krullen.

Ik heb ze in deze kleurtjes gemaakt:



Een strikje er om heen en je hebt een leuk cadeautje :)


 Ik hoop dat je er blij mee bent mama!! Ik hou van je en nogmaals gefeliciteerd met je 57e verjaardag!

Fijn weekend iedereen!

Liefs Henrike

3 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk! Zal je moeder vast helemaal leuk vinden.
    Je hebt echt de smaak van het haken te pakken he?! Ik ben er niet voor in de wieg gelegd haha, krijg het maar niet onder de knie.
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Henny,ik heb het haakvirus flink te pakken haha :D en wat betreft het onder de knie krijgen moet je oefenen oefenen en nog eens oefenen en filmpjes op You-Tube kijken. Zo'n creatief mens als jij moet dit toch ook zeker kunnen!!

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews