maandag 13 mei 2013

More ideas than time

Dit plaatje kwam ik laatst tegen op een Facebook pagina;


Herkenbaar???? ;)

Voor mij geld dit in ieder geval wel en ik kom dan ook bijna iedere dag weer wat nieuws tegen waarvan ik denk: ''Ohhh wat mooi of ohhh wat leuk! " Maar als moeder van 2 peuters schiet het haken er dan een beetje bij in en heb ik alleen s'avonds wat tijd! Overdag komt het huishouden er ook nog tussen namelijk. Maar als ik dan eenmaal in de bank zit met een haakwerkje geniet ik ook met volle teugen want het is gewoon heerlijk ontspannen :D

Hieronder een paar dingen die ik nog graag ooit nog zou willen maken:

Zoals deze mooie kussens waarvan het patroon gemaakt is door een 14 jarig meisje uit Urk . Ik vind ze geweldig! Ook een gewone granny squares kussen lijkt me mooi,daar zijn heel veel verschillende patronen van natuurlijk en dan kan je ze haken op verschillende manieren en kleuren...zoals bijvoorbeeld deze van Echtstudio vind ik ook prachtig!



Bron: Echtstudio

En deze dan,ook helemaal geweldig en laat ik nou van manlief in mijn verjaardag ook zo'n geweldig dekbedovertrek van Pip Studio hebben gekregen waar dit kussen geweldig leuk op zou passen! 



Pff moeilijk hoor al die keuzes haha! Ook vond ik deze geweldige kinderkussens op internet,zijn ze niet enig!! Leuk om te maken bijvoorbeeld als kraamcadeau of voor een kinderverjaardag :)


Bron: Welke.nl

Wat ik ook erg leuk vind zijn deze hartjes van Stip en Haak. Ik heb de knoopjes die er op zitten al in huis gehaald van de week en ik heb leuke papier mache doosjes gekocht om om te haken. Ik heb daar al hele leuke ideetjes voor en ik wil nog VEEEEEEEEL MEER maken en ook wil ik mij nog verdiepen in het maken van amigurumi's haha het houd maar niet op..ik denk dat ik wel 100 jaar mag worden wil ik alles kunnen maken wat ik zie en leuk vind.

Maar vanavond gaan we weer lekker de haaknaalden tevoorschijn halen want 1x in de maand doen mijn moeder en ik een handwerkavondje. Supergezellig toch! Zij breit en ik haak :) Alleen nu nog bedenken wat ik ga maken..:P Wat ik natuurlijk vervolgens vol trots weer hier zal showen :)

Fijne dag en tot blogs!!

Liefs Henrike

5 opmerkingen:

  1. meer ideeen dan tijd ☺☺ maar allemaal o zo leuk he!!

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je met je moeder een handwerkavondje houd. Veel plezier vanavond.
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henrike,
    leuk hey al die ideetjes :-) ik bewaar ook ideetjes die ik tegen kom om ooooooooooit nog es te gaan maken :-)
    Liefs, Ellen

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig blog heb je. En wat leuk samne met je moeder een handwerkavond. En ik heb ook veeeeeeeeeeel meer ideetjes dan tijd. Groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jenneke heeft met de tam tam gerammeld, ik word ook volger, leuke blog, veel mooie dingen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews