donderdag 16 mei 2013

Opgeruimd staat netjes

Vandaag ben ik maar eens eventjes aan het opruimen geweest...

Nadat ik besmet ben geraakt met het haakvirus heb ik aardig wat bolletjes wol verzameld....:P Waarschijnlijk ook weer zeeeeeer herkenbaar voor velen onder ons ;)

Nu had ik alles in shoppers op onze slaapkamer staan. Het zag er nogal rommelig uit dus moest alles netjes opgeruimd worden vond ik.

Op een aantal blogs zag ik van die mooie partijen acryl en katoen in plastic bakken..kijk dat is een goed idee! Opgeruimd en ook nog eens overzichtelijk :D Nou vond ik dat ook wel een goed idee en...

TADAAAA!! Zie hier mijn bolletjes wol netjes opgeborgen in plastic bakken:





 En hier bewaar ik mijn restjes waar ik kleine dingetjes van maak...

 

Netjes toch! Ik ben er blij mee en ik kan mijn garen nu ook veel beter vinden en natuurlijk ziet het er netter uit..

OOK kan ik jullie alvast een voorproefje geven van een van mijn volgende projecten...

Mooie kleuren he?


Hierover natuurlijk later meer!!

Oh ja voordat ik het vergeet wil ik natuurlijk ook mijn nieuwe volgers welkom heten! Ik voel mij vereerd haha!

WELKOM!!!

Liefs Henrike

1 opmerking:

  1. Dat moet ik ook gaan doen, heel herkenbaar hoor die shoppers met wol op de slaapkamer. Je hebt me op een idee gebracht:) Je nieuwe project heeft hele mooie kleuren, ben benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews