zondag 26 mei 2013

Work in progress

Goedemiddag allemaal!  

 Vandaag ben ik begonnen aan 2 nieuwe projecten.

Het ene is een lief beertje uit het boekje:

Amigurumi dieren van Annie Obaachan

Oudste dochter Jordan zat door mijn boekje te bladeren en zag het verdrietige beertje en zei:
"Mama wil jij dit beertje voor mij maken in het blauw?" (haar lievelingskleur) dan kan ik hem de hele dag troosten want hij kijkt zo zielig!"

Natuurlijk kan mama dat ;) en ik ging vanmiddag alvast voor haar aan de slag en heb de kop en de oortjes af. Jammer genoeg voor Jordan krijg ik hem vandaag nog niet helemaal af want ik ben een beetje moe dus we pakken de draad (haha leuke woordspeling) morgen weer op :D :D


Ik hoop dat mijn versie net zo schattig gaat worden als degene in het boekje,maar dat gaat vast wel goed komen denk ik! Jongste dochter Fabienne zag waar ik mee bezig was en koos een schattig poesje uit dus als volgende ga ik een poesje voor haar maken.

Ook ben ik gisteravond begonnen met mijn 2e granny kussen. Er komt als kleur nog fuchsia roze bij. Ook dit leuke kussen komt net als mijn andere kussen die ik laatst maakte uit het leuke blad: Fantastische ideetjes om te haken 02/2013

 Echt een aanrader dat blad! Dit project bewaar ik lekker voor de avonden omdat een granny zo lekker weghaakt voor de buis :)


Zo dat was het weer voor vandaag! Ik ga nu nog even lekker neuzen op jullie (en andere) blogs naar NOG meer ;) leuke haakideetjes!

Fijne zondag nog verder! 

 Liefs Henrike

4 opmerkingen:

  1. Leuke dingen ben je mee bezig.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je lieve reactie!
    Dat zal een schattig beertje worden,
    en ik ben benieuwd naar je kussen: de kleuren zijn alvast heel mooi!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo henrike... dank je wel voor het volger worden!! ik ben het nu ook bij jou!! even lekker je blogjes lezen nu..
    owww je bent ook met granny's bezig zie ik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Ineke!! Welkom! En granny's....i love them!!

      Groetjes Henrike

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews