vrijdag 7 juni 2013

Aankopen en leuke post

Wauw!! Vandaag alweer zo'n prachtige dag!! De zon die schijnt,het is zomerrrrr!!! Lekker hoor!! We genieten volop :D

Vanmorgen voordat het warmer werd ging ik met de meiden even naar de Action omdat ik een tip had gekregen van iemand over de zwembadjes daar. Ze hebben daar badjes met een harde rand en dus hoef je ze ook niet op te pompen :) Met 2 ongeduldige meisjes komt zo'n badje wel goed van pas ;)

Natuurlijk liep ik in die leuke winkel tegen wat leuke dingetjes aan...wanneer ook niet ;P

Wat vinden jullie van dit lieve bewaardoosje voor bv knoopjes,oogjes,naaispulletjes. Enig toch!




Ook liep ik tegen deze geweldige stofjes aan,6 verschillende printjes,gaaf toch? Dat kon ik ook NIET laten liggen:



Daar gaan we vast iets heel leuks mee doen binnenkort.

En last but not least kwam mijn pakketje van Janne binnen. Ik had bij haar een give away gewonnen. Nogmaals bedankt meid! Ik vind de tas met de sleutelhanger heel erg leuk!!



Mijn dag kan niet meer stuk haha! Wij gaan nog even lekker genieten van het zonnetje! Jullie ook?


Liefs Henrike (en natuurlijk Jordan & Fabienne)

4 opmerkingen:

  1. Het is je gegund! Geniet van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk in het kinderbadje ! haha gezellig :-)
    en ja.. bij de action koop je altijd meer als dat je van plan was.LOL

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik herken het....kan de Action niet uitlopen zonder een tas vol aankopen. Die winkel heeft zulk leuk spul altijd. Ben benieuwd wat je met die stofjes gaat doen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat de action ook wel allemaal niet heeft. Wat een heerlijk weer bij jullie, hier scheen het zonnetje wel maar het waaide ook behoorlijk dus maar graadje of 20

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews