zondag 30 juni 2013

Bloglovin



Google Reader stopt per 1 juli 2013 dus als jullie er zeker van willen zijn geen blogje van mij te willen missen kunnen de mensen die dat nog niet doen jullie mij gaan volgen op bloglovin.

Je kunt klikken op de button aan de rechterkant van mijn blog :)

Missen wil ik jullie niet, dus lijkt het mij tof als jullie mij ook gaan volgen via Bloglovin. Er is ook een app beschikbaar die je gratis kunt downloaden op je mobiele telefoon of Ipad.

Ik heb in ieder geval net op tijd mijn leeslijst naar Bloglovin geimporteerd en heb nu iedereen die ik volgde nu ook op bloglovin,wel zo fijn om jullie allemaal nog te blijven volgen :)

Dit doe je zo:

Als je een account aanmaakt bij bloglovin en je gaat onder je 'profielfoto' staan zeg maar met het pijltje van je muis dan komt daar een overzicht en daartussen staat import from google reader,daar kun je je leeslijst van bloggers dus ook mee in je bloglovin zetten zodat je ze daarin ook kan volgen,bloglovin is wel veel fijner als leeslijst op je smartphone overigens om te kijken vind ik ;-)....succes!

Bovenstaand stukje heb ik even gekopieerd van het blog:


Daar kwam ik dus gelijk nog weer een superleuk blog tegen om toe te voegen,echt een aanrader om daar even een kijkje te gaan nemen. Haar blog vind je hier

Nou misschien ben ik nog net op tijd voor de gene die nog achter de laptop zitten... ;)

Ik duik in ieder geval zo mijn mandje in....welterusten!!

Liefs Henrike

3 opmerkingen:

  1. ha ha angeline heeft een prachtsite

    en jij stond er bij mij al bij
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de leeslijst hier op blogspot blijft gewoon op je dashboard hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag het! Ik heb nog niks gemerkt van een verandering haha dus alle ophef zal wel meevallen ;)

      Maar goed wel ff fijn om iedereen die ik volg op bloglovin overgezet te hebben,het leest namelijk heel fijn op mijn Iphone :D

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews