dinsdag 4 juni 2013

Eerst gewonnen Give Away

Goedenavond!!

Ben ik tijdens het badderen van mijn dochtertjes even lekker aan het neuzen op blogger en de berichten aan het lezen van mijn medeblogsters,zie ik ineens dat ik winnares ben geworden van een give away! En wel bij dit leuke blog!

Ik schrok wel een beetje toen ik mijn naam zag staan want ik win eigenlijk nooit wat haha!

Ik heb een tas en sleutelhanger gewonnen :) Leuk toch?!!


Ik zit bij de brievenbus hoor Janne,bedankt alvast!

Nu ga ik er snel vandoor!! Ik ga mijn oudste broer even feliciteren want hij is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs,dus tijd voor een feestje ;)

Fijne avond allemaal!

Liefs Henrike

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, geniet ervan!

    Lief *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met die mooie tas.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gistermiddag op de post gegaan, dus wellicht ligt hij nu in de brievenbus en anders hopelijk morgen!
    Groetjes, Janne

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews