dinsdag 11 juni 2013

Granny kussen nr. 2

Druk druk druk zijn we met alles inpakken voor onze aankomende vakantie! Van het weekend gaan we lekker genieten van een welverdiend weekje vakantie in Duitsland! Hele belevenis voor onze 2 meiden want het is hun eerste echte vakantie! De koffers vinden ze reuze interessant en helpen me met steeds mee wat inpakken. Tussen door word er natuurlijk ook nog gehaakt ;) Want ik wilde graag mijn laatste project afhebben...

Gisteravond was mijn moeder weer een gezellig avondje handwerken bij mij en kreeg ik de kans om mijn 2e granny kussen af te maken. Mijn laatste project voor de vakantie en dan zal het even iets rustiger worden op mijn blog!

Hier het resultaat van mijn 2e kussen. Hij is in een zachtere kleurstelling gehaakt dan mijn vorige kussen en deze variant past mooi bij mijn pip studio dekbedovertrek :D




De achterkant is lichtblauw met witte stipjes. Is wat moeilijk te zien op de foto..

Ook dit kussen is weer helemaal met de hand genaaid. 

Hier een plaatje op het bed:


En nog eentje met het vorige kussen wat ik heb gemaakt :) 


Mooi stel al zeg ik het zelf ;)

Ik ga er snel vandoor,want ik moet wassen....koffers inpakken...morgen werken...vakantieboodschapjes doen....en weer verder inpakken...

Druk,druk,druk!!

Tot over een tijdje!

Liefs Henrike

5 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! En alvast een hele fijne vakantie

    groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kussens hoor! Ik ben ook van plan er binnenkort eens eentje te gaan haken. :) Alvast een heel fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is mooi geworden meid. Mooie kleurtjes ook.
    Fijne vakantie!
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog, ik nu ook van de jouwe! Vanmiddag zal ik eens kijken, nu eerst (weer) naar de KNO arts...

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kussens heb je gemaakt, heel leuk!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews