maandag 3 juni 2013

Poesje gehaakt

Oke,ik geef het toe..amigurumi diertjes haken is VERSLAVEND!!!

Als je ziet wat een karaktertje er bijna vanzelf ontstaat uit je haakwerkje,dat is gewoon geweldig!

Afgelopen week haakte ik een beertje voor mijn oudste dochter. Mijn jongste dochtertje was ook op zoek naar een nieuw vriendje en ik haakte voor haar een lief,lui poesje :)

Dat koppie is toch om op te vreten,die grote ogen,zooo schattig!


Hieronder zie je haar in de maak,nog zonder staart en poten..


Ik ben verliefd! En voor mijn 2e gehaakte beestje vind ik hem echt leuk gelukt,dus ik ben best een beetje trots op dit haakwerkje :) Er gaan er dan ook nog wel een paar volgen ;) Het volgende diertje zal een babypinguin worden voor mijn lieve nichtje Marieke. Binnenkort natuurlijk ook te zien op mijn blog!

Hieronder nog een paar fotootjes van het poesje in haar geheel;




En dan natuurlijk nog eentje met de trotse eigenaresse :D


Mijn lieve dochtertje Fabienne,vandaag precies 25 maanden oud

Binnenkort show ik jullie ook mijn 2e granny kussen die ook bijna af is. We zitten dus niet stil :P

Voor vanavond even geen haakwerkje maar lekker even met de laptop op schoot op zoek naar nog meer nieuwe patroontjes. Je kan er niet genoeg hebben ;)

Fijne avond iedereen!

Liefs Henrike

7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd dat poesje. Echt knap gemaakt! Ik doe het je niet na haha.
    Leuk dat je voor Marieke ook een knuffeltje gaat haken.
    Fijn week.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een schatje kan me voorstellen dat je de dochter daar blij mee is, dat zouden die van mij ook zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk poesje! En je dochter is er zo te zien erg blij mee, wat een schatje is ze :)
    Liefs, Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk he knuffeltjes haken.. ik wed dat je dochtertje straks een hele kamer vol heeft.. ik kan ook niet meer stoppen, ik wil gewoon alle dieren haken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatig poesje zeg. Zelf bedacht of aan de hand van een patroon gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het poesje gehaakt aan de hand van een patroon. Het patroon komt uit het boekje: Amigurumi dieren van Annie Obaachan. Er staan erg veel leuke diertjes in om te haken dus ik ben voorlopig even zoet ;) en wie weet word ik er wel zo goed in dat ik er ooit eens zelf een ontwerp :P

      Verwijderen
  6. Oeh, patroontjes speuren op internet is heeeeeeel verslavend! Zo zit ik soms avond aan avond te speuren zonder dat er echt haakwerk uit m'n vingers komt, dan ben ik veel te druk met doorklikken naar allerlei leuks... ;)
    Lief poesje hoor, en je dochter is er erg blij mee zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews