zondag 23 juni 2013

Tipje en restjes

Bluhhhh wat een druilerige dag vandaag....wat ga je dan doen....?

Ik ben wat gaan opruimen en ik had laatst in het blad: Fantastische ideetjes om te haken een leuke tip gezien en wel deze:


 Ik was mijn garen aan het uitzoeken en zag in mijn mandje met restjes ook hele kleine restjes die je leuk op een knijper kan wikkelen. Zo rollen ze niet meer uit en het staat nog eens grappig ook dus ik dacht die ga ik maar eens op mijn blog delen ;)

Verder verveelden we ons vanmiddag en besloten om lekker burgerlijk een stukje te gaan rijden met de auto en ik nam een haakwerkje mee (hoezo verslaafd :P)

Restjes paars,oranje en rood vormde dit leuke telefoonhoesje :)

Ik heb het zo uit de hand gehaakt met stokjes en door het bovenste rijtje stokjes heb ik een streng van lossen geweven zodat het hoesje ook dicht kan.

Ik had nog een leuke vilt applicatie van een vogeltje liggen en heb deze er met textiellijm opgeplakt. 



Oei en ik zie dat ik nu ik restjes op heb gemaakt ook wel weer wat nieuwe kleurtjes kan gebruiken....

Tja Henrike zo komen je garen nooit op en blijf je restjes houden ;P

Vast erg herkenbaar... ;)


 Fijne zondag nog!!

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. hihi.....

    lief zeg je hoesje.....en zeker een leuk idee om die knijpers en een gezellig gezicht

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim ideetje voor de restjes! Die ga ik zeker onthouden :)
    Mooi hoesje en leuke kleurtjes zo samen!
    Groetjes minke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stukje rijden vind ik niet burgelijk hoor ;-)
    Je hebt in ieder geval tussentijds een leuk hoesje gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, en haken onder het autorijden doen er veel met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je telefoonhoesje is erg leuk geworden.
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke tip bij ons gaat het garen ook altijd in de war:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Briljante tip, ik heb een laatje met van die restjes, puinhoop, hihi. Dus dat gaan we mooi op knijpers zetten;) Je hoesje is erg leuk geworden! En haken in de auto doe ik ook, muziekje erbij, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met je uitspraak eens, hij geldt ook voor mij ;-). Leuke tip ook, ik ga hem onthouden!
    Liefs, Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo die knijpers, goede tip! Ga ik zeker eens uit proberen! Bij zitten alle restjes steeds in de knoop..

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke en vrolijke oplossing! Wat een mooi hoesje heb je gehaakt.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag je berichtje op mijn blog, dus kwam hier even gluren. En meteen volger geworden bij je. Heel gezellig hier!
    Fijne avond, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een handige tip van die knijpertjes! Ik heb ook allemaal van die 'kluwes' restjes liggen, die op een gegeven moment helemaal in de knoop zitten! *rent naar zolder en gaat wasknijpers halen* Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews