dinsdag 25 juni 2013

Zomerse sleutelhangers

Ik heb de zomer in mijn bol haha alleen Nederland zelf volgens mij nog niet ;) 

Daarom gisteravond een klein zomers haakwerkje gemaakt. Jullie zagen hem al op verschillende blogs voorbij komen:

Het zomerse slippertje van Maddy

Dit is mijn versie:


Ik kwam vandaag ook nog wat anders leuks tegen en wel dit lekkere ijsje! En dit is er eentje waar je niet dik van word en je kan er zoveel van eten uhhhh maken als je wil ;P

Het originele patroontje (gratis) komt van www.ravelry.com

Wil je het ijsje ook maken ga dan naar dit blog waar ik de Nederlandse vertaling vond.

Hieronder een foto van mijn ijsje:


Schatje he haha :)

Samen is het een leuk vrolijk en zomers stel


Ik verlang nu naar de zomerse zwoele dagen en avonden waar we op SLIPPERTJES een lekker IJSJE kunnen nuttigen :D Jullie ook?

Fijne avond nog!

Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Heel leuk allemaal. Krijg nu wel zin in een ijsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, ben verliefd op het ijsje hihi.
    Hopelijk komen er gauw weer wat heerlijke zomerse dagen.
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent echt volledig in de stemming al, leuk!
    Misschien morgen de zon maar haken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat maak je leuke dingen!!! Haken staat al lange tijd op mijn "nog te leren"-lijstje, maar het komt er nog niet echt van...

    Ik ben je gaan volgen!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke zomerse haaksels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er echt zomers uit....hier is het meer zomer dan buiten HEERLIJK en MOOI ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Henrike! Wat is je slippertje leuk geworden en dat ijsje ook trouwens...ziet er héérlijk uit, laat de zon maar komen:-)) Bedankt voor je berichtje op mijn blog en je hebt er ook gelijk weer een 'stalker' bij:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en zomers.

    Kan inderdaad niet wachten om in deczon op een terrasje een ijsje te scoren.


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh leuk! Dat doet me echt hopen op mooi weer ja! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het slippertje heb ik ook gemaakt (zie mijn blog). Het ijsje is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve werkjes!
    Bedankt dat je meedoet met mijn Give Away.
    Ik ga jou ook volgen hoor!

    Liefs,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk leuk! :)
    Vooral het ijsje is super.
    Groetjes minke

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews