vrijdag 5 juli 2013

3x leuk

3x LEUK!!

Vanmorgen werd ik blij verrast door Berber. Ik las op haar blog Metsmaakgehaakt dat ik haar give away had gewonnen! Super leuk en wat een prachtige prijs! Een mooie kleurrijke elise sjaal waar ik ontzettend blij mee ben! Ik wilde zelf ook al sjaals gaan haken en nu krijg ik er zomaar 1 cadeau! Ik ben helemaal gelukkig! Bedankt Berber! Voor wie haar niet kent,neem gauw een kijkje op haar blog want ze maakt echt ontzettend leuke dingetjes!!


Verder moest ik vandaag oppassen op mijn zwagertje en schoonzusje (mijn man heeft nog een klein broertje en zusjes vandaar ;))

Toen mijn schoonmama ze op kwam halen kreeg ik een ontzettend lief bloemetje! Omdat ik ze dus eens in de zoveel tijd uit de brand help...nou ik vind dat ontzettend lief en wat staat het leuk!!!

(Vooral omdat ik zelf niet zo gauw een bosje bloemen koop)


En toen was het avond....

na een drukke dag met 4 kids in totaal even ontspannen op de bank!!

Wat heb ik gemaakt:

Een Moos Fishie!!

Hij is zo grappig :D :D




Hij hangt gezellig in de keuken op het prikbord waar ik mss nog wel meer gehaakte applicaties wil gaan ophangen :)

Heb je het moos fishie patroontje nog niet? 

Klik dan hier

Nou dat is toch 3x LEUK op een dag?

Ik vind van wel :)

Fijne avond nog! Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken want morgen is het weer vroeg dag! We gaan namelijk weer een zaterdagje markten :) 

Tot snel!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Dat is zeker 3x moois op een dag!Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een heerlijke dag!
    Je Moos fishie is heel leuk geworden, lekker fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww meis wat lekker zo een verwendag!
    En wat is de shawl die je hebt gewonnen toch mooi!!!!!!!

    En je fishie ..... super!!!!!!!!
    Vind het zo gaaf ze dan te zien opduiken hihihihi. Hij is leuk!!!!!!!

    Fijn weekend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je shawl en wat is je fishie mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je gewonnen give away! Mooie sjaal, mooie kleuren.
    Een bos bloemen krijgen is ook altijd fijn en dat fishie is echt te cute. Leuk hoor!
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd geluksvogel. Wat heb jij een mooie sjaal gewonnen. Lekker fleurig voor deze tijd van het jaar.
    En wat een mooi boeketje. Misschien een idee om jezelf ook af en toe te verwennen met een bloemetje?

    Zonnige groet, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd echt een super mooie sjaal! Vooral de kleurtjes. En je fishie is erg leuk geworden :)
    Liefs, minke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat is inderdaad 3x leuk! En.. vandaag ook een leuke markt-dag gehad? Het was in ieder geval prachtig weer! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was super lekker weer! Maar daardoor was het helaas alleen s'morgens druk en s'middags niet maar toen zat iedereen natuurlijk lekker in de tuin! En geef ze eens ongelijk ;)

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews