donderdag 25 juli 2013

Babywiegjes en nieuw ami-vriendje in wording

Goedemorgen lieve volgers en lezeressen :D

Op een facebook pagina waar ik lid van ben zag ik allerlei leuke gehaakte babywiegjes voorbij komen.

Ik bedacht me dat ik deze ook heb :) Weliswaar niet zelf gemaakt maar dat mag de pret net drukken ;)

Mijn 2 dochters hebben ze vorig jaar van oma gekregen voor hun Sinterklaas. Ze heeft ze gekocht bij het verzorgingstehuis waar mijn oma woont. Daar verkopen ze veel gehaakte en gebreide spulletjes

Dit zijn de wiegjes;

 

Het is een omhaakt boterkuipje met in de bedjes 2 gebreide popjes

 Dus bij deze wilde ik ze even showen,ze zijn ook erg schattig toch!

Verder ben ik zelf weer met teveel dingen tegelijk bezig waaronder deze;

 

Het is een nieuw ami-vriendje in wording :)

Nou moet ik zeggen dat ik met het warmte weer wat minder productief ben met haken en met 2 kleine meisjes is er overdag gebrek aan tijd dus s'avonds gaan we meestal lekker aan de slag

Oh en weet je wat ook zo erg is....ik heb het ene nog niet eens af en dan heb ik het andere idee alweer in mijn hoofd...ook vast herkenbaar hahaha dus we zijn nog lang niet uit gehaakt ;)

Fijne dag iedereen en tot blogs!

Liefs Henrike

4 opmerkingen:

  1. nee we zijn nog lang niet uitgehaakt. Ik heb het ene ook nog niet af of print alweer een patroontje van het volgende haakproject.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hier hetzelfde, m'n handen houden m'n hoofd niet bij :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige wiegjes. Leuk idee om als basis boterkuipjes te gebruiken.
    Ik ben benieuwd wat je haakt. Geniet lekker van de haakuurtjes én van de uurtjes met de kinderen. Beide waardevol.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews