dinsdag 2 juli 2013

Bloemetjes worden haarclipjes

Goedemiddag op deze prachtige dinsdagmiddag! 

Allereerst welkom alle nieuwe volgers! Ik heb er in korte tijd best wat volgers bij gekregen en dat vind ik erg leuk :D Bedankt dat jullie mij willen volgen. Ik hoop dat ik een inspiratie voor jullie kan en mag zijn... ;)

Mijn grote vriendin is vandaag spelen bij een vriendje en mijn kleine vriendin is lekker aan het puzzelen dus heeft deze mama even tijd om haar blogje te typen :)

 Gister had ik een bestelling geplaatst bij Echtstudio :) Prachtige katoen van Drops Paris,want Henrike wilde graag een sjaal/omslagdoek gaan haken.

Waarschijnlijk gaat het de South Bay Swalette worden....

Helaas is er wat vertraging (wat wil je ook met 35 % korting op die leuke wolletjes....)

DUS.....

we moesten wat anders gaan haken....gisteravond was ik een paar blogjes aan het lezen en ik zag een simpel bloemen patroontje bij Annemarie's Haakblog

Ik ging aan het haken en vanmorgen ging ik lekker verder in het ochtendzonnetje :)



 

Zo ontstonden deze vrolijke bloemetjes :D :D

 Tja nu nog bedenken wat we daarmee gingen maken....

Mmmm....ik bedacht me dat ik gister leuke roosjes en clipjes had gescoord...


Dus dan is de keus gauw gemaakt.....we maken leuke haarclipjes!!!


 

Schattig toch!!! Mijn tuttebelletjes kunnen er in ieder geval weer even tegenaan ;)

Fijne zonnige dag nog!

Liefs Henrike

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg!! Met wat voor lijm maak je vast op de speldjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!!! Ik heb gelijmd met Gutermann textiellijm. Is erg fijne lijm :) Te koop bij o.a. www.creamijn.nl

      Verwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ♥♥♥♥♥ wat ben je heerlijk bezig geweest, ik vind ze geweldig mooi ♥♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze schattig, die kleine bloemetjes. Super om ze op een speld te lijmen, ze zijn erg leuk!
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die heb ik een tijdje terug ook gehaakt voor mijn tuttebellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die zullen je meisjes heel leuk staan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn inderdaad leuke bloemetjes..en wat zullen je meiden dit leuk vinden. Maak je wel een foto als ze het in hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk die bloemige haarclipjes! Ik ben ze al vaker tegengekomen in allerlei varianten, maar heb ze zelf nog nooit gemaakt... Mijn dochter houdt ze toch niet in, hihi. Die van jou hopelijk wel want ze zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee! En wat zijn ze schattig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henrike,

    Ik ben een nieuwe volger (sinds vandaag) en je maakt zulke leuke dingen. Je bent je heerlijk bezig geweest, zou wat zijn voor mijn dochter (ook bijna vier). Zij houdt ook zo van dat soort frutsels voor in haar haar. Dank voor de tip. ik ga ze ook maken.

    Groetjes,
    Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Henrike, via via kwam ik op je blog. Leuk zeg, en zo'n mooie achtergrond.
    Leuk idee de clipjes. Zal de lijm gaan bestellen, want 't ziet er zo gezellig uit!

    Als je bij wilt komen kijken, gezellig! www.ateliereem.blogspot.com - er loopt nu nog een giveaway, dus als je zin hebt een kansje te wagen zie ik je reactie graag.

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews