maandag 22 juli 2013

Cadeautje gehaakt

Laatst vertelde ik over een haakwerkje in opdracht

Hij is af en nu kan ik hem laten zien :)

Het is een schattig beertje die ik maakte voor iemand die het cadeau wil doen aan een zwangere dame

 

Hij heeft een leuk groen sjaaltje gekregen omdat de ouders nog niet weten welk geslacht het kindje heeft 

Het beertje heeft gisteren nog even bij ons buiten gespeeld

Even zonnen in het olijfboompje;

 

Spelen op de glijbaan;


Jordan's beertje wilde ook graag mee spelen;


Wel warm hoor zo met die sjaal....pff even afdoen en even chillen op de ligstoel;


Wat een gezellige middag hadden we :D :D

Vandaag zal het beertje vertrekken...

 Ik heb er een leuk cadeautje van gemaakt;

 

Ik hoop dat de dame in kwestie er blij mee is!

Verder ben ik bezig met nog meer nieuwe ami-vriendjes,daarover later meer...

Maar nu eerst een sneak preview van een groter project waar ik mee bezig ben;

 

Word vervolgd!

Ook zijn de kids en ik vanmorgen vroeg al heel creatief bezig geweest

We hebben uitnodigingen gemaakt voor Jordan's 4e verjaardag en wij vinden ze erg leuk geworden :)


Van de verf die over was hebben wij een mooie slinger gemaakt voor in de wc,lekker vrolijk :D


Fijne dag iedereen en houd je hoofd koel ;)

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Leuk! Maar inderdaad een beetje te warm voor een sjaal, hihi :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief beertje en leuk verpakt.
    Leuk samen uitnodigingen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig beertje en superleuk verpakt, weet zeker dat ze daar blij mee gaat zijn!! Ik gok bij je sneak preview op een omslagdoek of deken/sprei :-)) Leuke uitnodigingen, gezellig is dat hé samen knutselen!
    Ik zit nu binnen achter de computer met de ventilator op me gericht...hahaha...dat is de enige manier waarop ik het nog een beetje uithou, kan niet zo heel best tegen die hitte.....maar we klagen niet hoor...pfff:-)
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief beertje, en wat heb je het leuk verpakt.
    Die uitnodigingen zien er heel leuk uit. Ik heb het ook een keer gedaan met mijn oudste dochter. Zo leuk om te doen en zo mooi resultaat.
    Leuk dat je volger bent geworden. En jouw gezellige blog heeft er ook een volger bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een lief beertje!
    Jullie vermaken jullie wel, zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig cadeau is het geworden, denk dat de desbetreffende dame het geweldig zal vinden.
    Wat heb je heerlijk geknutseld met de meiden, het resultaat is erg leuk geworden.
    zelfgemaakte knutselwerkjes zijn toch het mooist.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie werkjes heb je weer gemaakt zeg!
    Vooral de uitnodigingen vind ik erg goed gelukt.
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje zeg dat beertje, die gaat zeker in de smaak vallen. En wat een leuk idee om zo de uitnodigingen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beertje is erg leuk, de gezichtsuitdrukking met die wenkbrauwen.....lief! Wordt vast een leuk feestje voor je zoon, veel plezier:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoeld dochter hihi! Geeft niks! Die fout word vaker gemaakt ;)

      Verwijderen
  10. Wat een schattig beertje. Daar zal de zwangere dame vast blij van worden.
    De kaartjes zien er mooi uit. Leuk idee: die hanger.

    Zonnige groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews