donderdag 4 juli 2013

I love yarn

I love yarn!!!!

Welke haakster niet :P

Ik ben weer erg blij met mijn nieuwe wolletjes die ik gister binnenkreeg van Echtstudio! :D

Ik was zelf werken maar mijn moedertje was zo lief om het pakket in ontvangst te nemen voor mij :)

Wauw!! Wat een gave kleuren!! En ook heb ik weer een nieuw haakboekje besteld...

***BLOOS BLOOS***

Hihi!! Tjaaa,ik hou nu eenmaal van haakboekjes ;)




De katoen is Drops Paris en die wil ik waarschijnlijk gaan gebruiken voor een sjaal/omslagdoek..

Mijn moeder zag haarzelf in het najaar ook al wel met zo'n omslag doek lopen en tja ik heb katoen genoeg want deze dame kan nooit kiezen!!! Dus dat komt wel goed! ;)

Ik vind voor mezelf  de combi mintgroen en opaalgroen heel erg mooi en mijn moeder vind de paars tinten wel mooi :)

Welke vinden jullie mooi?

Oja en ik had nog beloofd (aan Jolanda) een fotootje te plaatsen van mijn 2 schatjes met hun clipjes in ;


Fijne dag iedereen en tot blogs!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heb je besteld! En dat boekje is ook erg leuk!
    Veel plezier met je aankopen!

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fijne kleurtjes... katoen is zooo een kado om voor jezelf te kopen. Ik heb er nooit genoeg van hihi.
    En wat een lieve kids heb je, zit helemaal te smelten hier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pffffffffffffffffffffff had ik een heel verhaal....WEG foetsie
    nogmaals...je meiskes so sweet met de haarclipjes ♥

    en kleurtjes ach ik ben normaal een zwart fan,.....maar ik bemerk dat ik met haken vaak met bonte kleuren aan de gang ben...kei leuk ook
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm, katoentjes! Ik vind al je kleurtjes wel mooi, behalve roze, daar houd ik nu eenmaal niet zo van ;-)
    Wat een mooie meisjes heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kleurtjes heb je besteld,
    Ik vind de combinatie roze met paars wel iets hebben.
    je kan verschillend combineren he.
    Jaloers ben ik niet hoor,
    heb zelf ook laatst een voorraadje in gedaan .
    Plezant als je kan kiezen in je voorraad vink ik toch.
    Het boekje is inderdaad heel mooi.
    Geniet ervan en ik kijk uit naar wat je ermee maakt?
    Groetjes IngeDeV

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kleurtjes heb je besteld,
    Ik vind de combinatie roze met paars wel iets hebben.
    je kan verschillend combineren he.
    Jaloers ben ik niet hoor,
    heb zelf ook laatst een voorraadje in gedaan .
    Plezant als je kan kiezen in je voorraad vink ik toch.
    Het boekje is inderdaad heel mooi.
    Geniet ervan en ik kijk uit naar wat je ermee maakt?
    Groetjes IngeDeV

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah ja daar word je zeker blij van, zo'n pakketje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al die mooie wolletjes, kan me voorstellen dat je daar blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes allemaal zeg,word weer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleurencombinatie. Ik ben benieuwd hoe de twee omslagsjaals eruit gaan zien. Logisch dat je moeder er ook graag een wil.
    Geniet van je nieuwe haakboekje. Er staan echt mooie dingen in.

    Groetjes, Margaret (van Amber's Creaties)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik houd van kleurrijk, dus al je bolletjes bij elkaar vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews