maandag 15 juli 2013

Knopen en kralen

Vandaag even niet zo'n zin om te haken :O

 Ben moe na weer een paar slapeloze nachten dus vanavond gaan we er maar eens vroeg op! Lees; GELIJK met de kids....

Maar ik ben vandaag toch wel creatief geweest met

knopen..


en kralen..


Ik vind het zo ongezellig als ze 'weggestopt' zijn in een naaikoffertje of een bak.

Dus ik heb deze glazen potten even leuk gepimpt :D

Super simpel met hartjes en kanten lint van de Action!


Staat toch veel gezelliger? :)

Fijne zonnige dag iedereen! 

En alvast welterusten ;)

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit. Hopelijk zijn de slapeloze nachten gauw voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er idd heel gezellig uit. Net snoeppotten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slapeloze nachten zijn zooo slopend.
    Lekker tijd voor jezelf maken meid, dus lekker in de zon gaan zitten en de beentjes omhoog.

    Je potten vind ik snoeperig leuk ♥♥
    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee.

    Hopen dat je vannacht beter slaap. Zo wie zo beter dan mij. Ik heb namelijk nachtdienst :-p

    Liefs
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ojee zijn je dochters aan het spoken s'nachts. Hopelijk is het snel over. Maar je hebt je knoopjes en kraaltjes leuk opgeruimd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jammer genoeg wel :( Maar vannacht ging het gelukkig beter. Alleen onze jongste dochter is wakker geweest.

      Ik ben in ieder geval weer een beetje uitgerust. Is ook wel lekker een keertje per week vroeg naar bed ;)

      Verwijderen
  6. Dat staat heel gezellig Henrike :)
    Dankjewel voor je berichtje op mijn blog, je hebt er ook een volger bij :D

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews