donderdag 11 juli 2013

Pinguins en leuke post

Hallo lieve volgers!

 Vandaag wil ik jullie mijn 2 nieuwe ami-vriendjes laten zien die ik heb gemaakt.

deze schattige pinguins :)

Ze lagen al een tijdje klaar maar ja....dat in elkaar zetten he....

Ik vind dat toch wel het mindere klusje van het maken van amigurumi's.. :/

Maar leuk dat ze zijn geworden!!

Ze komen uit het boekje; 

Amigurumi dieren van Annie Obaachan



Jammer genoeg blijven ze hier niet wonen maar gaan ze naar een lief nichtje en neefje van mij :)

Die zullen wel flink geknuffeld gaan worden!!


Ook kreeg ik eergister post waar ik erg vrolijk van werd! :D

De prachtige sjaal die ik won met een give away bij Metsmaakgehaakt

En in het echt is ie nog MOOIER!!


Er zat ook nog een lief kaartje bij :)

Nogmaals bedankt Berber!

 Vanmorgen de dag al feestelijk begonnen. Mijn oma is vandaag namelijk jarig,alweer 82 jaar!

Dus vanmorgen gezellig even op visite geweest!

Vandaag of morgen ga ik ook nog aan de slag met het uitschrijven van het patroontje van het barbie jurkje die ik afgelopen dinsdag maakte. Wil je weten welk jurkje ik bedoel? Klik dan hier

Ook ga ik verder met de leuke vrolijke fotolijstjes. Ik heb er nu 3 af :)

Fijne dag verder!

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. wat lief die pinguins, leuke manier gemaakt.
    Prachtige sjaal, als het 's avonds wat kouder wordt...
    Gefeliciteerd met oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je de shwal ontvangen hebt!! En van harte gefeliciteerd met je oma

    Groetjes Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes...en tja...dat in elkaar zetten...hier hetzelfde probleem hoor. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. feliessssss met je oma...........enne met je gewonnen gave give away van berber ♥

    je pinguins zijn megaaaaa gaaf en lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardag van je oma!
    Wat een droppies, die pinguïns!

    Ja, die sjaal is prachtig! Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatjes <3
    En idd, in elkaar zetten is ook niet mijn favo bezigheid....

    En wat een fijne post kreeg je zeg, gefeliciteerd!
    Geniet ervan meid, het is je gegund.. xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. henrike, wat een dottekes heb je gemaakt, erg schattig !
    en ja .. je prijs is werkelijk een plaatje !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews