vrijdag 19 juli 2013

Zonnige fotolijstjes

Goedemorgen deze zonnige morgen :D

Ik heb eindelijk mijn fotolijstjes afgemaakt gisteren 

Je hebt ze al op verschillende blogs voorbij zien komen

Van dit leuke blog komen ze vandaan

Ik vind ze erg leuk geworden in die mooie felle kleurtjes



Ik heb er mijn eigen zonnetjes in gedaan <3


Ze hangen nu aan de kast op hun kamertje



Ik heb ze opgehangen met roze maskingtape van de Action

Ik ben erg blij met het resultaat :)

Je hebt zoveel leuke dingetjes om te haken voor de kinderkamer

Wat vinden jullie van dit leuke vogelhuisje?

Superschattig toch?! Ook een leuk idee als kraamcadeautje

Ik denk dat ik hem binnenkort ook eens probeer te haken,dus hij mag op mijn lange to do list hihi!

Maar eerst ga ik vandaag verder met een haakseltje in opdracht

Natuurlijk laat ik jullie dat zo snel mogelijk zien ;)

Zonnige groetjes Henrike

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo die vrolijke gezichtjes in die leuke kleurtjes. Dat vogelhuis slinger is ook cute.

    Geniet van de dag.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo die vrolijke gezichtjes in die leuke kleurtjes. Dat vogelhuis slinger is ook cute.

    Geniet van de dag.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat erg leuk zo op die kast, wat een skatties op de foto:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke snoetjes in vrolijke lijstjes, beter kan toch niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk geworden. Dat vogelhuisje is ook heel leuk. Die heb ik al een keertje voor een vriendin van mij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn hartstikke leuk geworden, zeker met zulke vrolijke snoetjes er in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staat dat leuk op de kast! Heel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er superleuk uit die bloemetjes met foto's zo met de masking tape op de kast!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, I love your blog always has nice things here, beijokas ...

    http://www.titacarre.com
    http://vitrine.elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke lijstje zo bij elkaar en leuk idee om ze op te hangen met masking tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk met die foto's,en weer een beetjes action haha

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijk blog, geen twijfel mogelijk, meteen lid geworden:) groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews