zondag 25 augustus 2013

Cupcake doosjes

Ik had een tijdje geleden wat papier mache doosjes gekocht maar nog steeds niks mee gedaan.

Ik ben dus een beetje gaan speuren op het net naar leuke ideetjes en ik kwam daar natuurlijk hele leuke dingen tegen waaronder leuke cupcake doosjes :)

Ik maakte deze lekkertjes vandaag af:


Het leuke van deze cupcake is dat het dekseltje eraf kan en je deze doosjes dus leuk kunt gebruiken voor bv een verjaardag als je geld wilt geven. Dat maakt het net even wat leuker dan een gewone envelop toch? Verder kan je nog veel meer dingen verzinnen bv;kraaltjes,knoopjes,oorbellen,andere kleine dingen. Ik dacht zelf ook nog aan tandjes die straks uit de mondjes van de dames gaan vallen :P 


Of gewoon voor de leuk op de vensterbank of in de keuken



Ik vond het erg leuk om ze te haken :D

De cupcake doosjes maakte ik naar aanleiding van dit patroon.

Wel heb ik het iets aangepast omdat ik een ander soort doosje had

Ik ben nu ook nog steeds bezig met mijn hartensjaal maar dat word zo eentonig dus deze even tussendoor gemaakt en zo straks weer verder met de sjaal die al wel bijna af is dus ik hoop jullie deze in een volgend blogberichtje te showen

Fijne zondagavond iedereen!

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. Ahhhh ze zijn en blijven schattig die cupcake doosjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh ze zijn en blijven schattig die cupcake doosjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb een leeg haarwax potje zo gepimpt en die gebruikt een vriendin nu als speldekussen (bovenste gedeelte) en de voorraad spelden zitten in het doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te cute gewoon....die zijn echt ontzettend leuk.
    En inderdaad een leuk idee om ze te gebruiken als tandendoosjes voor de meiden straks.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt onwijs leuk, je moet het maar weer bedenken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er zo heerlijk uit!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk en handig die doosjes. Ja je kunt er van alles in doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn altijd zo leuk! Ik heb er ookal een aantal gemaakt, ze blijven leuk =)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke blog heb je! Mooi die doosjes.
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews