donderdag 15 augustus 2013

Halve granny sjaal/omslagdoek

Hallo allemaal!

Ik leef nog hoor ;) Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije tijd en mijn gezinnetje <3

Morgen ga ik nog even intens genieten van mijn laatste dagje vakantie en dan mag ik zaterdag weer beginnen op de markt :)

Ik heb een heerlijke tijd achter de rug!

Afgelopen maandag mocht ons oudste meisje 4 jaar worden :D We hebben een top verjaardag gehad,het prinsesje is ontzettend verwend en wat is het leuk om te zien dat het besef van een verjaardag ieder jaar meer word en ze zo geniet!!

We zijn ook nog een gezellig dagje uit geweest afgelopen dinsdag en dat was ook al zo geslaagd!

Gister was de laatste Spakenburgse dag bij ons en daar zouden we ook nog naar toe gaan met de kids in klederdracht. Helaas heb ik mij zwaar vergist in de maten van de pakjes :( Jordan's outfit was net goed maar ze wilde hem niet aan!!!! Nou ja...maar goed. Ik dwing haar niet dus als ze niet wil wil ze niet..haha,echt weer wat voor haar ;) En Fabienne haar pakje was net groot genoeg voor een baby haha!

Jongste dametje was overigens niet helemaal fit dus we hebben s'middags een klein rondje over de markt gedaan en toen weer vlug naar huis... Gelukkig heb ik nog meer grotere maten klederdracht dus wellicht volgend jaar of zo..wie zal het zeggen

Op haakgebied ben ik lekker bezig geweest met een project die ik nog niet eerder had genoemd maar waar ik in een eerder blog bericht al wel een sneak preview van liet zien en tadaaaaaa....

Hier het project waar ik mee bezig was..


Ik ben begonnen met een halve granny square en heb verder gehaakt tot ik hem groot genoeg vond voor een lekkere dikke sjaal/omslagdoek

Het patroon voor een halve granny vond ik hier


Ik ben ook al een eindje op weg met de hartensjaal maar de garen die ik gebruik is bijna op dus ik heb even bij moeten bestellen en heb natuurlijk meteen wat leuke wolletjes erbij besteld voor een nieuw projectje :)

Ik wens jullie een fijne donderdagavond verder!

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. leuk hoor mooie kleuren, jammer dat je vakantie nu alweer om is. Het lijkt wel als je vrij bent dat de dagen twee keer zo snel gaan
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is het een plaatje zeg en wat sneu dat je meiske niet fit is
    beterschap ermee

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Geniet nog maar even lekker van je laatste vakantiedag.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te horen een heerlijke laatste vakantieweek.
    Jammer dat het kleine meisje niet lekker was.
    Mooie sjaal ben je aan het maken. Dit patroontje heb ik al vaak zien langskomen op blogs om een vlaggetjesslinger mee te maken. Maar nog niet voor een sjaal.
    Ik ben benieuwd hoe jouw hartjessjaal uiteindelijk eruit ziet.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk is ze alweer opgeknapt!!
    Mooie sjaal/omslagdoek heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat je meiske weer is opgeknapt!!!

    Prachtige sjaal meis!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Henrike,
    Ik kom even aanwaaien bij je zo gezellige blog
    en je hebt er beslist een nieuwe volgster bij.
    Volgens mij heb jij ook het haakvirus te pakken,
    want je maakt zo een gezellige dingen.
    Nog een fijne zondag,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews