woensdag 7 augustus 2013

Hartjes

Hartjes...

Ik hou er zo van!

Van de week maakte ik de hartjes die ik al een hele tijd geleden zag op het blog Stip en HAAK 

Het originele patroon komt van Karin aan de haak

Ik haakte het hartje wel iets anders.

Ik heb een bloemetje met 5 blaadjes gedaan en ik heb het hartje afgemaakt met een picot randje en moet zeggen dat ik dat erg leuk vind staan :)


Deze hartjes heb ik al eerder gehaakt,het waren de beginselen van mijn eerste haakwerkjes <3







Wat mij betreft komen er nog vele hartjes bij! In mijn huis zijn er dan ook nog veel andere varianten van harten en hartjes te vinden

En dan kon deze sjaal natuurlijk niet achterblijven toch?

De harten sjaal van Heidi

Ik ben gelijk begonnen :)



Ik haak hem met Scheepjeswol Softun Batik met haaknaald 3,5

Ik vind hem nu al helemaal leuk!!

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. Schitterend al die hartjes!!!!!

    En wat wordt dat een prachtige omslagdoek .... die kleur ... Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die hartjes ♥
    Die omslagdoek word mooi! Die kleur is te gek ♡
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hartelijk bericht met al die mooie hartjes.
    En wat een prachtige sjaal ben je aan het haken. Luek in die verspringende kleuren.
    Dank je voor de link.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh moooi die omslagdoek-in-wording! Ik hou van dat kleurverloop, hihi. En je hartjes zijn ook erg leuk (met knoopjes van de Hema??). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb nog nooit gehaakt met wol die van kleur verloopt maar het resultaat is nu al prachtig! Ja de knoopjes zijn van de Hema :)

      Verwijderen
  5. leuke hartjes en je omslagdoek wordt mooi. Idd een hele mooi kleur. Ik vind de knoopjes ook leuk, van de Hema begrijp ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk hoor
    gr sandra
    Ps heb hier ook een hoop hartjes in huis hangen, maar eigenlijk pas twee gehaakte hartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk!! Ben ook wel benieuwd naar je sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie harten heb je gemaakt! En wat leuk om te zien dat je al met de shawl bezig bent, prachtig garen gebruik je er voor. Ik heb zoiets gezien in Catania ook de roze tinten, ik twijfelde, nu heb ik spijt dat ik het niet mee genomen heb, haha.

    Ben benieuwd hoe de shawl is al hij klaar is. Ik volg je nu ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk al die hartjes, staat idd mooi, zo'n picot-randje. En je sjaal wordt ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben blij dat je mijn volger bent geworden want daardoor heb ik jouw blog ontdekt! Ga hem nu eens lekker uitpluizen maar ben nu al fan van je haaksels. En je draakje is supercute! En alles is zo mooi afgewerkt!
    tot snel
    groetjes
    pixie

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews