zaterdag 3 augustus 2013

Lovely dragon

Joepie!! Weekend!

 En dat betekend dat mijn vakantie deel 2 is aangebroken :) 

Half juni hebben we al een weekje vakantie gehad en hebben wij genoten in Duitsland maar nu dus nog een kleine 2 weken vrij tegoed en daar gaan we volop van genieten :) Er staan leuke uitjes op de planning en onze oudste dochter word alweer 4 jaar volgende week maandag :D Na de vakantie breekt er een nieuwe fase aan voor haar en ook voor mama ;)

Als eerste wil ik al mijn nieuwe volgers welkom heten! Super leuk dat jullie mij en mijn creaties willen volgen :) Dat maakt het bloggen natuurlijk des te leuker ;)

En weet je wat nou ook zo ontzettend leuk is? Dat je zo trots kan zijn op je haakwerkje...

Ik zei laatst dat ik graag eens een ami-vriendje voor mezelf wilde haken en dus niet een om weg te geven :P

Zo gezegd zo gedaan dus ik ging op zoek...

In het ontzettend leuke tijdschrift : Fantastische ideetjes om te haken 02/2013

zag ik een ontzettend lief draakje <3 

Kiekeboeeee!!!


daar was ineens een draakje van mijn haaknaald gekomen :)

Ik vind haar zo lief!!! Jullie ook?


En ik denk dat ik dit mijn best gelukte amigurumi vind tot nu toe! Vind ik dan ;)

En het leuke is dat ik haar lekker zelf mag houden! 

Wil je dit schatje van een draakje ook haken? De maakster van het patroon heeft ook een blog waar je het patroontje kan vinden

Klik HIER!!


Fijn weekend!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Ach, wat een schatje! Je hebt niets te veel gezegd, ze is prachtig gehaakt, daar mag je echt trots op zijn!
    Fijne vakantie en alvast gefeliciteerd met jullie oudste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne vakantie, en een prachtig draakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk draakje heb je gemaakt. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt met trots zijn op je werkje hoor, dat gevoel heb ik ook steeds. En dan te bedenken dat het net nog gewoon een bolletje wol was. Leuk hoor! Fijne vakantie, geniet ervan.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi gemaakt meid, en zooo cute ♥♥♥♥
    Geniet van je vakantie, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    Het is inderdaad een schatje, heel mooi gemaakt! Alvast gefeliciteerd met je dochter. Spannend he,mijn dochter is afgelopen dinsdag 4 geworden en gaat na de vakantie ook naar school. Het oefenen was haar erg bevallen, maar voor het "echie" is nog veeeeeeeeeeel spannender.

    Groetjes,
    Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig draakje. Helemaal leuk dat je hem voor jezelf hebt gehaakt. Hij is echt mooi gehaakt.

    Geniet maar lekker van je 2e vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje.
    Mijn oudste gaat naar de vakantie ook naar de basisschool
    maar ik denk dat het voor ons mama's moeilijk is dan voor de kindjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews