maandag 19 augustus 2013

Zoldervondsten

Maandagochtend....

Ik had het ineens in mijn bol...

Ik ga de zolder opruimen!!

Al een tijdje werd er thuis over gepraat dat het zo hard nodig was om de zolder eens op te ruimen ;)

Aangezien we een klein zoldertje hebben (bergzolder) is elke keer opruimen wel op zijn plaats...

Maar ja ik ben zo iemand die veel bewaard onder het mom van 'je weet het maar nooit,wie weet komt het ooit van pas'

Jullie kennen het wel :P

Tijdens het opruimen kom je wel weer van alles tegen wat opruimen stiekum ook weer leuk maakt :D

Mijn trouwjurk en toebehoren,oude cd's en dvd's,vele geboorte en trouwkaartjes die ik bewaar en uitnodigingen enz.

En veel babykleertjes,waar al een groot gedeelte van door de familie was gegaan

Maar opeens stuitte ik op dit vestje :



Een client van mijn moeder heeft dit voor mij gemaakt toen ik zwanger was maar mijn meiden konden het vestje beide niet aan met hun 4210 gr. en 4600 gr.

Maar zo lief he en ja dit fijn gebreide item doe je dan natuurlijk niet weg!

Wie weet voor mijn kleinkind ooit :P

Ook kwam ik nog een grappig gebreide/gehaakte krokodil tegen die gemaakt is door mijn man zijn oma toen onze oudste dochter geboren werd

. 

Wat een leukerd he! Hihi

Ook lagen op zolder de psz-werkjes van onze oudste dochter en nu bedacht ik mij dat ik die wel eens leuk in een map kon doen. Op zolder lag toevallig ook nog een leuke multomap ;)

Daar doe ik haar werkjes in :)

Oja en ik wilde jullie ook nog even mijn nieuwe tafelzeil laten zien <3



I <3 it!!!!

Fijne avond verder iedereen! Ik ga even met de pootjes omhoog ;)

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooi vestje, jammer dat je meiden het niet aan hebben gekund zeg! En ide krokodil is ook geinig, hihi. Je tafelziel vind ik helemaal súper, ik hou ook erg van rood met witte stippen! Heb er koffiemokjes van :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief vestje dat moet je ook zeker niet weg doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwww wat een enorme leuke dingen dat vestje en die knuffel ♥ ( hoog knuf gehalte hihi)

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vondsten in eigen huis. Zo leuk allemaal. Wat een schattig vestje en de knuffel ziet er grappig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het babyvestje is inderdaad erg schattig!!!
    alleen is het wel helemaal gebreid en niet gehaakt!
    krokodil is lief en kleurig!
    en tafelkleed is een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt Ineke!! Door het fijne werk had ik dat helemaal niet goed gezien! Domme ikke :P

      Ik heb het even aangepast ;)

      Verwijderen
  6. Wat een mooi vestje , nee die zou ik ook niet wegdoen hoor <3
    Je tafelzeil is supergaaf ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zo weer van alles en nog wat tegen komt. Alles duurt alleen wel een stuk langer als je alles op je gemak gaat bekijken, maar uiteindelijk ligt alles weer netjes. Je tafelzeil is erg vrolijk. Maakt het heel gezellig. Ik ben dol op stippen.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n zolder opruiming.....:)
    Dat truitje is zoooooooo lief!!
    Enne, leuk je te ontmoeten:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews