vrijdag 6 september 2013

Fotoboeken

Momenteel ben ik druk bezig met de boeken van de meiden......de plakboeken :D Ik doe dat naast het haken ook erg graag :)

Het ouderwets foto's inplakken vind ik gewoon veel leuker en net wat persoonlijker dan een digitaal album,al kan dat ook leuk zijn hoor!!

Ik liep al wat achter bij beide meiden dus we zijn weer druk aan het bijwerken ;)

Lekker bezig dus...




Lekker knippen,plakken en schrijven :D :D

Ik hoop dat de dames deze naslagwerkjes over hun leventje straks als ze ouder zijn kunnen waarderen...

Mijn moeder was vroeger voor mij ook al druk aan het plakken en ik wilde graag hetzelfde doen voor mijn kids <3

Verder ben ik op haakgebied met van alles en nog wat bezig en haak ik wat dingetjes op verzoek,daarover later meer ;)

Fijn weekend!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Dat zijn nou echt van die klusjes die blijven liggen. Ik ken het helemaal.
    Hier moet ik weer van de laatste 2 jaren.
    Binnenkort ook maar weer aan beginnen.
    Het geen je foto's van hebt gemaakt ziet wel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heel bekend moet ook weer gaan plakken maar dan van vakanties en foto's van me vriend. Die heeft heel veel losse foto's. Maar geen albums. Dat mag ik doen. Hihi.

    Succes en wordt prachtig

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit, niet altijd een leuk klusje inderdaad
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat doe je dat ontzettend leuk! De meiden kunnen later goed zien dat je er vol liefde voor hen was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tegenwoordig maakt iedereen van die digitale fotoboeken. Daar vind ik dus echt niks aan. Wat jij maakt is echt super leuk. Daar ben ik ook dol op. Ik doe voor mijn kinderen precies hetzelfde hoor. En ze zijn er dol op om er in te mogen bladeren.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker weten dat jouw kindjes deze mooi versierde fotoboeken gaan waarderen. Dus ga er dus met plezier vooral mee door.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig meis! En met de jaren kostbaarder en kostbaarder!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben ook van het echt inplakken van foto's.
    Maar ik loop gigantisch achter, de eerste jaren heb ik heel trouw gedaan maar ik ben bang dat ik de laatste vijf jaar nog moet bijwerken, help!
    Binnenkort toch maar eens beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie ik vind dat er heel erg leuk uit zien...! Ik heb zelf nog geen kids, maar als het ooit zo ver mag komen ga ik denk ik ook weer lekker plakken! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, dat is een heerlijk klusje, lekker knippen en plakken en schrijven... Ik vind dat ook altijd leuk om te doen en heb hier ook een hele stapel van zulke zelfgemaakte3 albums in de kast staan. Ik was er nogal trouw in, maar het laatste jaar heb ik eigenlijk alleen maar gehaakt in m'n vrije tijd, dus nu loop ik een beetje achter... Ik heb al wel een hele stapel afgedrukte foto's liggen sinds vorig jaar zomer, maar inplakken is er nog niet van gekomen. :S Moet ook maar weer eens beginnen, als je eenmaal bezig bent is het leuk werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk je boeken heb ik ook altijd gedaan voor mij kinderen en nu zijn het mooie naslagwerkjes geworden, heel kostbaar,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews