zondag 8 september 2013

Gehaakte applicaties

Van de week heb ik wat leuke applicaties gehaakt en deze op een kaartje geplakt :)

Het worden dan ineens ontzettend leuke gezellige kaartjes toch?

Een parkietje:


Een schattig poesje:


En een eendje op het water:


Even alle 3:


Deze patroontjes komen uit het leuke boekje:

Gehaakte applicaties van Brenda Smits

Er staan echt heel veel leuke ideetjes in wat je zoal met verschillende gehaakte applicaties kan doen zoals er een kaartje van maken zoals ik heb gedaan,op een kledingstuk of tas,op een vlaggetje,enz. 

Laat je fantasie de vrije loop ;)

Het kaartje met het poesje is al naar een lief jarig vriendinnetje van ons gegaan :D


Maakt een doodgewoon 'verjaardagscentje' een stuk leuker :)

Fijne zondagavond verder!

Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. Dat zijn feestelijke kaartjes geworden, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke applicaties en kaarten heb je gemaakt!
    Ik ontdekte hierdoor ineens je leuke blog, en ben gelijk volger geworden!
    Straks nog maar even verder snuffelen wat voor moois je hier allemaal hebt staan...

    Groetjes sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag je mooie applicaties op Haak Maar Aan staan. Ik heb dat boekje vorige week van de bib meegebracht. Het wordt tijd dat ik er ook eens aan begin. Ik heb maar 4 kleurtjes katoen liggen, dus misschien zal het een roze of groene poes worden bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jou applicaties zijn mooi geworden, ook ik kwam via haak maar aan op je blog
    en ga mij gelijk aanmelden, je hebt leuke dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaartjes zien er schattig uit. Leuk idee om de applicaties zo te gebruiken. Zo is het geven van geld echt wat leuker.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enorm leuk, om inderdaad een kaartje mee op te vrolijken!
    Kom gerust maandag weer iets linken op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zeg ze zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews