vrijdag 13 september 2013

Nieuw project en onderzetters

Ik ben weer bezig met een nieuw projectje :)


Een hele mooie granny square bloem <3
Ik was gelijk verliefd!

Ik vond het patroon bij Petite Fee

Ik denk dat ik er een kussen van ga maken...

Ook haakte ik op verzoek voor iemand een setje van 9 onderzetters die zij iemand cadeau wilde doen die op zichzelf ging wonen. 

En onderzetters vond ik een goede keus van haar want dat blijft gewoon een leuk presentje :D


Het is het welbekende patroon van Karin aan de haak

Ik haakte ze al eerder voor moederdag,klik hier

En raad eens.....ik heb nog nooit onderzetters voor mezelf gehaakt hahaha! Ik denk dat ik dat binnenkort toch maar eens snel zal doen en dan icm die leuke omhaakte potjes op een dienblaadje. 

Verder ben ik druk aan het kijken naar een leuk patroon voor een muts en een sjaal voor onze oudste dochter van 4. Haar muts van vorig jaar is wat krap en past niet bij haar jasjes van dit najaar/winter...even zien nog wat we gaan doen dus ;)

Fijn weekend iedereen!

Liefs Henrike

15 opmerkingen:

  1. Dein Blogname trifft es, du scheinst auch häkelsüchtig zu sein, schön. Deine neuen Grannies sehen super aus.

    Gruss
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De onderzetters blijven leuk en dat kussen wordt vast helemaal TOP!

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die onderzetters ... ze blijven geweldig hè!!!

    En dat gaat me een mooi kussen worden dan .... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben een fan van granny's en deze zijn prachtig gemaakt evenals de onderzetters ze blijven een hit

    wat een gave achtergrond heb je ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi begin van je kussen. Zijn inderdaad mooie granny's. En de onderzetters zijn en blijven leuk. Grappig want ook ik heb nog nooit onderzetters voor mezelf gehaakt. Ik heb er inmiddels wel omdat ik laatst mee heb gedaan aan een swap. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent weer lekker bezig zeg, wou dat ik zoveel tijd over had. Ik moet het doen met al me vrije momementjes
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kleurencombi voor je kussen, staat warm. Haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie granny's heb je gemaakt! Ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Tja het staat wel gezellig op tafel gehaakte spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren heb je gebruikt voor zowel de granny's als de onderzetters, heel heldere kleuren!!!
    Daar is de ontvangster vast blij mee!

    fijn weekend!
    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleuren zeg! Heel mooi. Succes met je nieuwe projectje!

    Aritha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit voor een kussen (of iets anders ;)) Mooie bloem-granny's! En ja, de onderzetters blijven een succesrecept voor kadootje (ik heb ze ook nog niet voor mezelf gemaakt, hihi). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, die onderzetters kom ik elke keer weer tegen, wil ze ook nog maken maar elke keer ben ik weer bezig me iets anders, jou grannys zijn ook mooi, mooie kleuren heb je gekozen.

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, die onderzetters kom ik elke keer weer tegen, wil ze ook nog maken maar elke keer ben ik weer bezig me iets anders, jou grannys zijn ook mooi, mooie kleuren heb je gekozen.

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw... Mooi je Grannies met die bloem... Mooie kleuren! <3
    Een kussen is een goede keus hoor... Ik geniet ook nog iedere dag van mijn kussen! Fijne avond nog!
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Henrike.
    Wat heb je een leuke blog.
    Deze onderzetters zijn ook erg leuk
    Ik kwam via Klaske op jouw blog.
    Heb zelf ooit in Spakenburg gewoond en gewerkt aan de Schilderschool als juf Seldenthuis...wie weet?...
    Zelf heb ik ook een blog: www.werkmanscreazolder.blogspot.nl
    Neem maar eens een kijkje als je het leuk vindt.
    Groeten Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews