woensdag 25 september 2013

Uiltjes gehaakt

Kindjes op bed...

**check**

Kopje thee met honing...

**check**

Blogger actief...

**check**

Hallo lieve allemaal!

Allereerst een warm welkom aan alle lieve nieuwe volgers :D

Wat ontzettend leuk dat jullie de moeite nemen om mijn blogje te komen volgen :)
 
Ik heb van de week een ontzettend lief 3-tal gehaakt en wel deze schattige uiltjes:


Wat een schatjes he? 

Het patroontje komt uit het boekje:

Kerstballen haken van Annemarie Arts e.a. wat ik laatst kocht.


Afgelopen zondag zijn we lekker met het gezinnetje het bos in gegaan en scoorde ik met de kinderen een stel mooie takken en wat leuke decoratie uit het bos voor op de herfstschaal :)

De kids hebben genoten!!


Wat een mooie schaal he,alles uit het bos hihi!

En wat vinden jullie van deze geweldige hertenkaars! Te koop bij Action :D 

Die MOEST natuurlijk mee voor op de schaal ;)


En de uiltjes......???

Die vlogen zomaar mijn takken in die ik vond in het bos...



Een herfstachtig tafereeltje is het niet?

Fijne avond!

Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. Leuk die uiltjes die je hebt gehaakt.

    Ook je herfstschaal ziet er leuk uit.
    fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige uiltjes!
    Het bos is in de herfst op zijn mooist, vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige uiltjes heb je gemaakt. En die hertenkaars kon ook ik niet weerstaan haha heb ze in het grijs gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk die uiltjes. Ze hangen er mooi in je takken.
    Toch weer fijn dat de herfst is aangebroken, hebben we weer een goede reden om het huis gezellig en knus te maken.
    wauw, die hertenkaars moet ik ook echt hebben, heb ze bij ons helaas nog niet gespot.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uiltjes!!!!!

    Enne je hertenkaars .... geweldig!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These owls look so so cute!! :) I love the sweet colors you have used. Lovely work!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig je uiltjes en wat een gezellige schaal heb je ervan gemaakt van al die mooie vondsten, liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super kleurrijke en mooie uiltjes, zo knap gemaakt. Net zoals voor herten en biggetjes en stokstaartjes enz...heb ik daar een zwak voor. Dus ik moet gewoon naar de Action voor die kaars. Bedankt voor de tip maar ik vind ze dan wel weer te mooi om aan te steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uiltjes zijn dat geworden. Heel gezellig zo.
    Lekker he, met de kids naarhet bos. Onze kids genieten daar ook zo van, en komen met heel veel schatten weer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een herfstig tafereel!
    Tof dat je kwam linken op ikblogjijblogt, kom maandag gerust een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews