vrijdag 18 oktober 2013

Granny square bloemen kussen

Hallo allemaal!

Daar was ik weer met wat ik uiteindelijk beloofd had laatst:

Het laten zien van mijn granny bloemen kussen :)

Gehaakt naar het patroon van Petite Fee

Dit is hem geworden:

(sorry voor slechte kwaliteit foto)

Voorkant:


Achterkant:


Ik heb alles weer met de hand gedaan maar pfff wat een klus....het word tijd voor een naaimachine :P

Omdat ik eerder nog 2 granny kussentjes maakte en ik die boven had liggen leek het mij mooier om de granny bloemen kussen op ons bed te leggen en de andere 2 vrolijke kussens naar beneden te halen en die op de bank te leggen :D Dus de boel even omgedraaid en tadaaa..!

Ik ben blij met het resultaat!



Best romantisch toch zo? ;)

Jullie kunnen overigens nog meedoen aan mijn give away

Klik HIER

Fijne avond en alvast een prettig weekend!

Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. Owww prachtig meis! Helemaal geweldig!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zekerssss romantisch ...gaaf zeg en dat met de hand..... tip voor mezelf hihi...en dan die bank met al die andere mega mooie kussens...heerlijk thuis gevoel ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kussen. Dat je hem met de hand hebt genaaid maakt hem extra bijzonder. Snel sparen voor een naaimachine, want dat gaat zoveel makkelijker.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooooooooooooiiii!!!
    Goed bezig:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kussen. Heb je blog gevonden omdat je een give away organiseert.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews