maandag 7 oktober 2013

Hoesje voor lippenbalsem en restjes

Dit hoesje voor een lippenbalsem haakte ik een tijdje terug al maar had het nog niet op de foto gezet dus deze hebben jullie nog tegoed ;)

Tadaaa!


Hartjes hanger eraan en voila!!


Ik haakte het hoesje van restjes garen van de hartensjaal die ik laatst maakte,wil je die nog eens zien klik dan HIER

Voor het patroon van het hoesje moet je op dit blog kijken :)


En nu we het toch over restjes hebben..

Ik ben ook nog bezig met een deken van deze restjes:


 Dit heb ik tot nu toe gehaakt:


 Je haakt gewoon een grote granny en haakt gewoon door totdat een restje op is dus moet je soms ook gewoon stoppen midden in een toer maar dan pak je gewoon een ander kleurtje :P

Geeft een leuk effect!!

Het idee vond op het blog van Karin  

Best grappig toch?

Mijn kussen met de gehaakte granny square bloemen is ook zowat klaar :D

Die hoop ik te laten zien in een volgend blogje!

Fijne maandagavond!

Liefs Henrike

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee: een hoesje voor je lippenbalsem! Daar was ik nooit opgekomen, maar leuk is het wel! De deken ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat word je deken mooi zeg ♥
    En dat lippenbalsem hoesje is erg leuk ook. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwww dat word een hele mooie delen zeg.... je lipbalsem hoesje is ook erg leuk
    enne je hebt een gave background

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw wat een mooi deken nu al! Leuk zo'n hoesje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er mooi uit en een goeie manier om van je restjes af te komen
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, dat lipbalsemhoesje. Een leuk klein werkje voor tussendoor.
    Je deken wordt heel mooi en kleurrijk.
    Groetjes van Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi balsemhoesje. Met het hartje is hij extra speciaal.
    De deken wordt lekker fleurig en dat van allemaal restjes. Goed idee.

    Succes met het afmaken van de deken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk hoesje zeg en ook, mooi regelmatig gehaakt!
    De restjes deken is ook erg leuk!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n hoesje is toch veel leuker om in je handtas te hebben
    en je granny plaid wordt gewoon super tof en mooi!
    Fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan,ben je het mischien ook niet zo gauw kwijt!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zeker, zo heb ik ook eens restjes opgemaakt !
    en je lippenbalsemhoesje is een schatje !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig zo'n hoesje. Ik heb ze eens op een markt erbij gehad, ze waren zo weg. :-) Wat leuk, zo'n restjes-granny!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof, ik haakte er laatst eentje met allemaal restjes katoen, die ik bijeen gespaard had!
    Dank je wel voor je komst op de link your stuff van ikblogjijblogt, kom maandag gerust weer langs om één of meerdere creaties te komen linken ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews