dinsdag 1 oktober 2013

Kringloopvondsten,nieuwe boekjes,gewonnen give away

Vandaag ben ik....ja ja..weer voor het eerst in lange tijd naar de kringloop geweest :)

Vanmorgen vroeg al belde mijn vriendin op of ik zin had om mee te gaan naar de kringloop en ik antwoorde daarop met een ''Ja natuurlijk!!!''

Haar kids zaten allebei op school en oudste dochter van mij ook dus ging alleen mijn jongste spruitje gezellig met ons mee :D

Ik heb hele leuke dingetjes gevonden :) 

Ik was voornamelijk op zoek naar leuke leesboekjes voor de meisjes maar kwam natuurlijk met meer thuis :P

Een 5-tal prachtige baboesjka's,een houten bordje met tekst,4 kinderboekjes,een puzzel en een plastic groen paardje die perse mee moest van mijn kleine meid ;)



Te leuk toch?

Ook had ik 2 nieuwe haakboekjes besteld voor NOG meer inspiratie ;)


En ik won een afscheids give away bij By MiekK Blogt

Wat een geweldige tas he? :)


Zij gaat nu verder onder een andere blognaam :


Dit omdat zij sinds kort eigenaresse is van een stoffen webwinkel

Ken je Marieke nog niet ga dan snel een kijkje nemen op haar blog!

Hier word er ook nog gehaakt hoor,maar ben zoals gewoonlijk met alles tegelijk bezig maar maak niks af :P

En dat moet toch echt ;)

Binnenkort dus weer een blogje over haken ;)

Tot snel en fijne dinsdag verder!

Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt alvast mooie spulletjes gescoord!
    Veel plezier met alles!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke spulletjes.
    Mooie tas heb je gewonnen met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk, mooie spulletjes scoren voor weinig geld. En die haakboekjes zijn natuurlijk ook superleuk! Ik ben benieuwd wat je binnenkort kunt laten zien van je haakprojecten... :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwww gave give away heb je gewonnen!!!! en wat een leuke spullen heb je gescoord.... jip en janneke hoe nostaligisch.... in zaltbommel een paar km hier vandaan staat een beeld van ze http://www.vanderkrogt.net/standbeelden/object.php?record=GL54ab

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn meiden zijn dol op Jip en Janneke :) Zo leuk een standbeeld! Dat verdienen ze toch ook? ;)

      Verwijderen
  5. leuke spulletjes heb je gekocht en je uiltjes zijn ook superleuk heb ik dus gisteren niet voorbij zien komen
    De gewonnen tas is ook erg leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, bij deze ben ik een nieuwe volger.
    Via via kwam ik op jouw blog terecht.
    Het is altijd leuk om af en toe eens bij een Kringloopwinkel te snuffelen. Zeker als je met leuke spulletjes weer baar buiten stapt.
    Enne mooie tas heb je gewonnen. Veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Gerda! Leuk dat je volger bent geworden :D

      Verwijderen
  7. Leuke vondsten!!! Veel plezier met je nieuwe boeken...die grannysquares boek lijkt mij ook wel wat...:o)
    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vondsten. Jip en Janneke blijft gewoon geweldig.
    Wat een mooie give away heb je gewonnen, prachtig!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk als je goed slaagd bij de kringloop, leuke vondsten,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews