zaterdag 12 oktober 2013

Simply Haken give away!!

Hallo lieve volgers!

Ik had in mijn vorige blogje beloofd te komen showen met mijn granny bloemen kussen maar er kwam even iets tussen ;)

  Kijk eens wat een leuk tijdschrift ik heb gekocht:


Het is het blad: Simply Haken 

Het is de Nederlands variant van Simply Crochet die vanaf nu elke 2 maanden zal gaan verschijnen :D

***doet vreugdedansje***

Gaaf toch! 

Het is een heerlijk tijdschrift voor gevorderde en beginnende haaksters

Omdat ik het heel leuk vind om te haken en te natuurlijk te bloggen en omdat mijn blog alweer bijna een half jaar online is EN omdat ik alweer bijna 100 volgers heb wil ik graag wat weggeven :)

Maar goed dat ik dus 2 exemplaren heb gekocht van dit tijdschrift ;)

Wil je meedoen aan mijn give away en dus kans maken op dit leuke tijdschrift dan moet je het volgende doen:

1. Je bent of wordt volger van mijn blog
2. Je laat hieronder een reactie achter
3. Een linkje op je blog zou leuk zijn maar hoeft niet

Zaterdag 2 november maak ik de winnaar bekend!

Succes iedereen en een fijn weekend!

Liefs Henrike

86 opmerkingen:

  1. dat zou een leuk cadeau zijn zeg! En het rondkijken op je leuke blog is ook al een feest!
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, ik wil graag meedoen met deze give-away, ik vind het een leuk boekje en wil dit graag nog een keer kopen maar ben het nog niet tegen gekomen. Helaas heb ik nog geen eigen blog.

    groetjes, liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww wat een leuke en lieve give away meis!

    Moos hier wil ook heeeeeeeeel graag meedoen hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe gezellig mee, je weet maar nooit!!

    Fijn weekend! Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ben zo benieuwd naar dat blad! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, wil graag mee doen met de give a way en het vreugdedansje.
    Het is dus nu een polonaise geworden. (((-;
    De eerste 3 uitgaves waren heel leuk, ben dus als haakverslaafde erg blij dat het nu om de twee maanden uitkomt.
    By the way, erg leuke site dit!
    Groetjes van haakmeemetsylengee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Ik doe graag mee maar om Moos een xtra kansje te geven....Ik doe alleen tunisch haken ;)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke aktie enne ik zou het tijdschrift graag krijgen.
    groetjes Carolien. https://www.facebook.com/vanlangevelde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super give-away! Ik doe heel graag mee. Ik wist niet dat het ook in het Nederlands uitkwam. Zou het ook in België te krijgen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuke give away! Ik doe heel erg graag mee! (Tot nu toe heb ik het tijdschrift hier niet in de buurt kunnen vinden, dus deze give away komt als geroepen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben al een volger, begin net met haken dus het tijdschrift zou goed van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give away. Ik ken het blad niet, en ben wel erg benieuwd door jouw enthousiasme over het blad.
    Ik doe graag mee. Zal een linkje op mijn blog zetten.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben reuze benieuwd... weer zovele ideeën... en dan in het Nederlands... oef... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik sluit me aan bij de rest die al boven me staat ha ha ha...jee wat een vet coole/gave prijs enne inmiddels zie ik alweer 102 volgers feliessss lieverd dat verdien je ook

    ik ga link zo maken hoor

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke give away.... mocht ik niet winnen is dit blad dan gewoon te koop bij de boekhandels? ;)

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst wil ik je laten weten dat ik je blog erg leuk vind. Je maakt leuke dingen. Ik wil graag kans maken op de simply haken. Vandaar mijn berichtje. Ik zal ook een linkje op mijn blog mimimaakt.wordpress.com plaatsen.

    groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, lijkt me een geweldig blad, dus waag ook graag een kansje! Gefeliciteerd met je volgers en op naar de 200!! Ik plaats morgen even een linkje (zit nu op de i-pad :-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, ik doe graag mee! Ik volg je blog al een tijdje via Bloglovin :-) Ik heb alleen geen blog, dus kan geen blogpost over je schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Daar doe ik graag aan mee! Als beginnertje kan ik er vast veel ideetjes
    opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ow, wat een leuke give away, daar doe ik graag aan mee! Natuurlijk plaats ik een link op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Linken lukt al een tijdje niet en nu helaas nog steeds niet, sorry, ik heb mijn best gedaan.

      Verwijderen
  21. Ik ontdek net je blog. Zo leuk! Ben je gaan volgen via bloglovin...
    Ik doe heel graag mee met je gave-away en kijk uit naar massa's nieuwe inspiratie op jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supergave give away. Ik doe graag mee maar dan voor Moos. (als dat mag).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal geweldig zo'n leuk blad! Ik doe natuurlijk ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leukkkk !!!! ik doe mee!
    als haakverslaafde kan je geen patronen en haakbladen genoeg hebben, toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohw wat een prachtige give away.
    Die kan ik natuurlijk niet weerstaan, ik doe mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk! Ik haak nog niet zo lang, maar doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw wat een super give-away,lijkt ons een leuk tijdschrift,
    wij doen mee,succes met je give-away

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige give away, heb al gezocht naar het tijdschrift maar kan het neit in de winkel vinden.

    ben volger geworden en heb een link op mijn blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met de vele volgers! Ik ben erg benieuwd naar het tijdschrift, dus doe graag mee!
    Ik plaats een linkje op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Henrike ik ben volger 108 geworden heb je ontdekt via Haak maar aan en doe graag mee met je weggever! Ga gelijk even snuffelen op je blog, kom je ook eens bij mij langs groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk, ik doe heel graag mee. Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De 100 volgers ben je al ruim voorbij...gaat goed meid!!
    Het lijkt mij een heerlijk blad...doe graag mee!

    Zet een link op mijn blog hoor!
    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik volg je blog al een tijdje via Feedly, maar ik ben nu ook officieel volger geworden.
    Ik zag dit blad laatst ook al op een ander blog. Lijkt me leuk En ik doe dan ook graag mee voor een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee, leuke blog.
    groetjes
    Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat super leuk! Dit wil ik wel winnen.Ohw wat een prachtige give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat heb je een leuke site! en ja ik zou graag mee doen met het give away projectje. Ken het tijdschrift nog niet en het ziet er veel belovend uit
    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. O wat een leuke give away,ik ken het blad niet ( wel van naam).
    Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe ook graag mee! Lijkt me een leuke manier om weer wat nieuwe dingen te gaan proberen. Ik volg jouw blog nu via bloglovin. Een eigen blog heb ik niet, dus een link plaatsen gaat niet lukken.
    Fijn weekend.
    Hartelijke groet,
    Tamara Maathuis

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk, ik doe mee! Ik sluit me aan bij de lange rij volgers en waag ook een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Tof tof tof! Ik doe graag mee! En plaats een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele leuke blog hebje. Zou ook graag meedoen! Heb hem zelf nog niet gezien in de winkel, ben heel nieuwsgierig!
    gr Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wil ook heel graag meedoen met deze leuke give away!
    Het lijkt me een heel leuk blad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je hebt een hele leuke blog die ik volg via bloglovin. Sinds een half jaar ben ik weer aan het breien en haken en ik doe graag mee met de give away. Het lijkt me een heel leuk blad en ik hoop er een hoop leuke ideeen uit te halen.
    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat leuk!! Ik doe heel erg graag mee! En gefeliciteerd, alvast dan ;)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ben toevallig nét je blog gaan volgen, laat ik dus maar een gokje wagen. Bij deze! Gelukkig is er veel op internet te vinden, maar op papier is soms net iets specialer.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super zo'n tijdschrift in het Nederlands! Ik volgde je al. Super leuke blog. Groetjes Jessica
    www.troetelsenzo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuk blad is dat he? Ik heb het zaterdag net gekocht. Dus meedoen hoeft niet, 'k zal wel ff een linkje plaatsen onder het kopje give aways. Wat een leuke give away joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe graag mee! Waar is het tijdschrift verkrijgbaar? Ik heb mijn speurtocht opgegeven.....

    BeantwoordenVerwijderen
  49. zotjes!!! hier in belgie zal het helaas nog heel even (lang veel te lang) wachten zijn tot het tijdschrift zal uitkomen maar wie weet staat na (al heel wat ongeluk) het geluk eens aan mijn kant...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ken het tijdschrift nog niet, maar het lijkt mij een ontzettend leuk blad. Als ik zou winnen, dan zou het tijdschrift zijn voor de meiden van Mingle mangle. Zij hadden mij onlangs genomineerd voor de give away van Annemarie's haakblog, maar dan de Engelse uitgave.
    Dat vond ik zo'n verrassing en lief van ze, dat ik het bij deze terug wil doen. Het tijdschrift ging overigens naar Haakjuffie en dat heeft ze zeker verdiend. Ik ga een linkje plaatsen.

    Hartelijke groeten van Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd!! Een half jaar bloggen al en al bij 100 volgers wat leuk zeg. Natuurlijk wil ik ook mee doen met je give away, wie wilt dat niet hé hihi. Ik zal ook even een linkje plaatsen op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heel leuk tijdschrift,vind het leuk om mee te doen!
    Wat heb jij in korte tijd veel volgers!
    Hoe ga ik een link voor je maken?
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuk blad, daar wil ik wel kans op maken! Ik doe graag mee en plaats een linkje op mijn blog!

    Doe je al mee aan mijn give away?

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Handig dat Simply Crochet nu ook in het Nederlands verschijnt! Ik waag graag een gokje om kans te maken op dit exemplaar. Heerlijk om me daar in te verliezen en nieuwe inspiratie op te doen!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Toch best bizar, ik kende jouw blog nog niet. Maar ik zie dat je christen vrouw bent. Leuk om andere christenen via de blogs te volgen. en ook nog eens dol zijn op haken.Ik zag al dat je hele leuke dingen hebt. Ik ga je zeker volgen via bloglovin.

    Ik heb zelf ook een blog (creatievesien.blogspot.nl).

    En natuurlijk hoop ik dat het ik het mooie tijdschrift haken ook win :D haha.

    Groetjes Geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik kom ook even een kijkje nemen op jouw blog.... wat een leuke creaties maak je! Leuk dat je me hebt uitgenodigt voor de actie.... ik ken het blad niet, maar lijkt me erg leuk!

    Wat leuk dat je ook van katjes houdt! Ik - wij - zijn er helemaal dol op... zijn echt onze kindjes... love..

    Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Lijkt me wel tof om te winnen... Ik doe heel graag mee, dank je wel voor de uitnodiging!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuke give away! Ik als nieuwe volger van jouw blog en beginnende haakster / blogger wou toch even zeggen dat het echt een heel leuk tijdschrift is! (zeker voor beginners) Ik heb het tijdschrift direct meegenomen toen ik het zag liggen in de winkel en er staan echt heel veel leuke dingen in! Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  59. HALLO
    Ik wil ook graag mee doen voor een leuk haaktijdschrift !!!
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lief van je om iemand dit blad te geven. Zelf heb ik het al, maar niet iedereen kent het blad.
    Ik waag dus geen kansje, maar ik plaats wel een linkje voor je op mijn blog.

    Succes met je GiveAway en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik doe graag mee met deze give away,
    Echt leuk. Je blog ook trouwens!
    Gr. Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuke give away. Ik heb al veel positieve reacties over het blad gehoord, ik wil hem graag winnen.
    groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi, via via kwam ik hier bij jou op je blog, wat een gezelligheid hier. Ik ben nu ook volger en doe graag mee met je give away. Ik zal een link plaatsen op m'n blog. Greettzz MG

    madebymg.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Graag doe ik mee aan de mooie give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hier een beginnend haakster. Dat tijdschrift lijkt me superleuk, heb het hier in de winkel nog niet gezien dus zou het graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. O wat leuk!! Gefeliciteerd me je jubileum!! :D Ik doe graag mee aan deze mooie give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat lief van je dat een tijdschrift weggeeft. En je blog is zeker leuk om te volgen. Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat lief van je dat een tijdschrift weggeeft. En je blog is zeker leuk om te volgen. Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik doe graag mee voor dit mooie tijdschrift.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik ben dus je volger geworden, wat een mooie dingen mak je. En wil dus zeker mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik doe heel graag mee. Je maakt heel mooie creaties.
    Groetjes,
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Nou, dat was al behoorlijk veel scrollen, eer ik ook een reactie kon geven. Net zoals zoveel anderen wil ik graag meedoen aan deze give-away, want nieuwe haakideetjes zijn altijd leuk.
    En volgertje ben ik natuurlijk ook.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Leuk! ik doe graag mee en zal even een linkje plaatsen op mijn blog: http://hatseflatser.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hey hey, ik kwam net op je blog en volg je via bloglovin! Wat een leuke give-away. Hierbij een linkje naar mijn blog, ik ben niet echt een haakster, eerder een breister ;)
    Groetjes,
    Ellen
    http://methethoofdindewolletjes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Da's een hele leuke giveaway! Ik heb al eens zo een blad gekocht en vond het heel leuk maar wel een beetje duur om elke keer te kopen dus die zou ik wel willen winnen :)
    Ik ga je zo meteen volgen !

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews