donderdag 28 november 2013

Handwarmers,hoofdband en een beetje verandering

Goedemiddag lieve volgers op deze donkere donderdagmiddag..

Wat is het s'morgens weer koud he! Ik heb altijd last van zeer koude handen op de fiets en zelfs in de auto!

Op de markt zal ik maar niet zeggen hoe mijn handen voelen op een koude winterdag,laten we zeggen dat ik ze dan helemaal niet voel :P :P

Ik haakte daarom deze handwarmers met de heerlijke dikke Olga garen van de Zeeman gehaakt op haaknaald 10




Ze zitten echt heeeeerlijk warm,wel wat stug maar dat komt door de dikke wol

Ik heb geprobeerd wat patronen op internet te gebruiken voor de handwarmers maar niet een kwam uit. Ik denk dat dat ook komt omdat ieders pols en hand weer anders is dus ben zelf maar aan de gang gegaan en de handwarmer gehaakt naar mijn eigen handen/pols


Nou had ik natuurlijk nog wat wol over (ik had 2 bollen gekocht in totaal) maar een muts ervan maken ging hem niet worden met die hoeveelheid wol dus ik haakte er een lekkere warme hoofdband bij

Gewoon een lapje haken in de breedte die jij wil en dan de band aan elkaar haken en klaar is kees ;)


Gehaakt bloemetje erop en voila!!!

Verder heb ik nog wat aanpassingen gedaan aan mijn blogje...

Naast het uiterlijk van mijn blog is ook de titel aangepast :)

Ik merkte dat vele die mij kennen in blogland mijn blog kennen als: een draadje los

Terwijl dat alleen mijn blogadres is en dat eigenlijk de blogtitel: een dag niet gehaakt is een dag niet geleefd is.

Nu vind ik dat eigenlijk een vrij lange titel en omdat het denk ik verwarring veroorzaakt i.v.m. blogadres heet mijn blog vanaf nu ook echt: EEN DRAADJE LOS

Hoe??????


Een draadje los ja haha!!

Als blogbeschrijving heb ik natuurlijk gewoon mijn motto aangehouden want het is toch echt zo:

Een dag niet gehaakt is een dag niet geleefd

Fijn donderdag verder!

Liefs Henrike

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7109069/?claim=xfk94ap2bwc">Follow my blog with Bloglovin</a>

8 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, die polswarmers + hoofdband. Lekker warm en vrolijke kleurtjes! En inderdaad wel handig om je blogtitel aan te passen, zorgt vast voor minder verwarring. Fijn weekend alvast! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur en lekker warm. Daar ga je deze winter veel plezier van hebben.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig je blog gepimpt en ook je nieuwe foto is erg leuk. en wat een leuke set heb je zo gemaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi, alle 2! En ik zie die kleur ook heel graag. En het is waar wat je zegt, die patronen komen niet echt uit owv de verschillende handen en of je al dan niet vast haakt. Zelf maak ik ze ook op de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps, nog vergeten te zeggen dat je blog heel mooi gepimpt is en ik blij ben dat je nog altijd een draadje los bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winter creaties heb je gehaakt!! I love... geweldig om te zien,... ik hoop snel weer wat te kunnen bewonderen van je... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben toch wel benieuwd naar jouw 'patroon'. Ik heb ook handwarmers gemaakt (zie creatievesien.blogspot.nl). maar dat is toch wel soms fris (met al die gaten). heb je gewoon lossen gehaakt en dan vasten gehaakt? Want ik vind ze er toch wel lekker warm uit zien. Dat ik wel heel nieuwsgierig ben hoe ik deze na kan maken ;-) haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews