donderdag 21 november 2013

Kerst vingerpopje #1,pietje en gezinsuitbreiding

Hallo iedereen!

Misschien zie je ze her en der al voorbij komen in blogland;

de leuke kerstvingerpoppetjes van Inge van het blog:


Iedere maandag kan je meedoen om er 1 te haken en er zullen in totaal 5 vingerpoppetjes worden gehaakt :)

Het 1e vingerpoppetje 

#sneeuwman

Mijn versie:



Wat een leukerdje he?

Het patroon voor het eerste vingerpoppetje vind je HIER

Doe je ook gezellig mee?


Ook maakte ik van de week weer een pieten gelukspoppetje af voor in de takken:


En gisteravond haalde wij ons nieuwe katertje op <3 <3

Meet Connery:


Wat een schatje he!

Het is een Britse korthaar (zwart silver shaded)

Wij hebben al een brit genaamd Bambou (blauw) en nu heeft zij een nieuw vriendje al moet ze nog wel een beetje aan hem wennen ;)

Nou dat word heeeeel veel knuffelen de komende tijd :)

Hele fijne donderdag iedereen!

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. Oh...wat een schatje is Connery!!! ♥
    Ik haakte afgelopen week ook een aantal pietjes :)

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow...smeltmoment !! wat een schatje die connery !
    je popjes zijn ook super lief.!
    nu veel foto's natuurlijk van je skatjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een schatje zeg. Je vingerpoppetje is ook hardstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk het vingerpoppetje, ook leuk voor de meiden om er straks lekker mee te spelen (als je er een paar hebt ;-)).
    Wat een schatje is Connery. Veel plezier en geluk met jullie nieuwe aanwinst!
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwwww wat een poepie die Connery ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (even een overdenking delen: waarom volgen ik en anderen Haak maar aan? Nu krijg ik steeds heel veel berichten dubbel. Ik kom toch het liefst op de persoonlijke blogs van allerlei mensen.)

    Jouw sneeuwmannetje is schattig. Ook ik heb er een gehaakt.
    Leuk om die kleine vingerpoppetjes tussendoor te maken.
    Jouw gelukspiet is super. Die vrolijkt jouw takken vast mooi op.
    En wat een schattig katertje met een leuk uiterlijk. Die zal je de komende tijd vast graag helpen bij jouw creatieve activiteiten :)

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margaret,

      Ik volg Haak maar aan om nieuwe blogs te ontdekken en om inspiratie te krijgen en zo help ik ook anderen die mijn blog nog niet kennen te inspireren. Ik denk dat dat de gedachte achter Haak maar aan is. Dat je berichten dan dubbel krijgt is wel vervelend soms ja maar die sla ik dan gewoon over of ga ik met een link naar diegene haar blog :)

      Verwijderen
  7. Ohwwwww wat een schitterend katertje, prachtige kleur ♥
    Vingerpopje en gelukspiet zijn ook top :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg en dat gepriegel, pffft niets voor mij :D
    Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaha, ik herken het sneeuwmannetje al!
    Ik heb de derde al klaar en jij?!
    Kom gerust eens langs voor de nieuwe wekelijkse link your stuff op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Wat zijn ze leuk he!! Hier nummer 3 ook alweer klaar :D Morgen maar wat foto's schieten dan hebben we beter licht he? ;)

      Ps: ik ben net gezellig langs geweest om te linken op ikblogjijblogt en kom morgen nog een keertje terug :)

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews