dinsdag 26 november 2013

Kerst vingerpopje #2

Gister was er op het blog van Inge weer zo'n leuk patroon voor een kerst vingerpoppetje te vinden en deze week was het kerstmannetje aan de beurt en ik ben natuurlijk direct in mijn mandje met restjes katoen gedoken om de kleurtjes bij elkaar te zoeken en zie hier;

Het 2e vingerpoppetje #kerstmannetje

Mijn versie:



Wat issie leuk weer he?!

Nog even poseren met de sneeuwman van vorige week:



Kijk snel op Inge haar blog en doe mee met haken van die leuke kerst vingerpoppetjes :)

Fijne dinsdag!

Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. Leuk, de mijne zijn ook al gehaakt....
    http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/2013/11/kerst-vingerpopje-kerstman.html
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom gerust weer langs om er iets te 'showen' wie weet op de wekelijkse link your stuff van ikblogjijblogt!
      Groetjes Sofie

      Verwijderen
  2. wat heb je deze leuk gemaakt zeg ♥ daar zijn je meiskes vast onwijs blij mee

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze leuk. Nog leuker dan de sneeuwman. Nu de andere drie nog.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig popje! dank je voor het linkje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vingerpoppetjes,
    de haak en brei ik de laatste tijd ook veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te doen hé!?

    Wat heb jij slanke vingers... De mijne kunnen er niet in...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn idd ontzettend leuk om te maken!!

      Enneh...die slanke vingers vallen wel mee hoor :P Je ziet het niet op de foto's maar het past net ;) ze zijn beter bestemd voor kindervingertjes denk ik zelf. Maar goed de doorsnede kan je natuurlijk zelf heel makkelijk aanpassen!

      Morgen komt het 3e vingerpoppetje op mijn blog te staan. Ik ben ook benieuwd naar de jouwe!

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews