maandag 18 november 2013

Telefoonhoesje uil

Van het weekend heb ik weer heerlijk gefreubeld.....

 en wel dit leuke telefoonhoesje voor mijn nieuwe telefoon

Ik maakte er gelijk maar 2 :)




Manlief kocht een nieuwe telefoon en schoof zijn 'oude' door naar mij :)

Helemaal niet verkeerd hihi maar mijn oude hoesje waarover ik hier blogde past niet!

Dus op zoek naar een nieuwe en die maak ik natuurlijk lekker zelf!

Ik vond een leuk uiltjes patroon op Wolplein.nl en gaf er mijn eigen draai aan door er ook vilt bij te gebruiken

Ik ben verliefd op dit super simpele hoesje en mijn nieuwe phone kan weer in stijl opgeborgen worden ;)

Tja en welke van de 2 ga ik nou gebruiken?? Ik kan niet kiezen haha! 


Fijne maandagavond allemaal!

Liefs Henrike

7 opmerkingen:

  1. Leuk vrolijk telefoonhoesje en lekker herkenbaar. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt! Uiltjes zijn altijd goed leuk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk kan me voorstellen dat je niet kon kiezen, dan maar af en toe even afwisselen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allebei even leuk, dat is inderdaad lastig kiezen dus

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews