zaterdag 2 november 2013

Uitslag give away

Goedemorgen lieve allemaal!

Vandaag de uitslag van de Simply Haken give away die ik laatst organiseerde :)

Pff wat is het vroeg jongens! Ik denk doe dit maar voordat ik naar het werk ga ipv erna anders zitten jullie allemaal zo lang te wachten op de uitslag :P

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het meedoen!! 86 deelneemsters!!

Tjonge,wat een aanmeldingen en dat voor een eerste give away :D

Bedankt allemaal voor het meedoen en een warm welkom gewenst aan al mijn nieuwe volgers :)

En dan nu de uitslag:

Met zoveel dames die het tijdschrift wilde winnen heb ik random.org de loting laten doen :) Ik zag het niet zo zitten om 86 namen op een briefje te schrijven :P



De winnaar is nummertje 12 en dat is Marieke van het blog:


Marieke,van harte gefeliciteerd met je gewonnen tijdschrift!

Wil je een mailtje sturen naar:

henrikedegraaf@gmail.com

Dan komt het tijdschrift zo snel mogelijk naar je toe!

Nogmaals bedankt iedereen voor het meedoen en tot een volgende give away! :)

Fijn weekend allemaal!!!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. hihi vroege vogel, ik wil je graag bedanken voor de kans en natuur;ijk marieke van harte feliessss

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om meegedaan te hebben, marieke gefeliciteerd

    fijn weekend allemaal

    mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Marieke , bofkont :D geniet er lekker van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marieke gefeliciteerd met deze leuke prijs!! Henrike bedankt voor het organiseren!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, Marieke. Veel haakplezier.
    En Henrike, lief van je dat je deze giveaway organiseerde.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om iets te winnen.
    Marieke gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Marieke en Henrike bedankt voor leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat aan de winnaar!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Henrike bedankt voor je mailtje vandaag! Ik ben super blij met dit mooie cadeautje!

    Liefs van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews