dinsdag 12 november 2013

Wintersetje #1

Vandaag maakte ik dit wintersetje voor mijn oudste dochter af :)

Met dit vieze weer vind ik het moeilijk om mooie foto's te maken en dat terwijl er een dure spiegelreflex camera in de kast ligt maar ik pak gewoon sneller even mijn Iphone :O

Naja,anyway dit is hem geworden:


Een muts en sjaal in de ananassteek/puffstitch in de kleuren die ze zelf heeft uitgekozen :)

Een hele leuke steek al zeg ik het zelf :)

Ik wisselde gewoon op gevoel de kleuren af..

Op Youtube kun je allerlei filmpjes vinden hoe je zo'n mutsje maakt,een kind kan de was doen...nou ja...haha!!

Voor de sjaal heb ik de haakrol van Wieke gebruikt


De bloem komt van Sew Natural


Alles is gehaakt met Super soft van Zeeman op naald 4

Dochterlief loopt er weer warmpjes bij deze winter <3

Setje voor jongste dochter volgt nog! ;)

Fijne dinsdag verder!

Liefs Henrike

14 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! En ook die kleurtjes, die heb ik nog niet vaak gezien bij de zeeman (moet maar niet gaan kijken ook want ik heb nog zoveel liggen, hihi). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi en kleurrijk ziet er goed uit
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk gekleurd setje is dat geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig setje is het geworden. Leuke kleuren ook.
    Zal haar vast heel mooi staan.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel leuk setje geworden!
    En dat soft garen van de Zeeman breit en haakt heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend mooi, dit mutsje en de sjaal! Ik moet dan maar eens op zoek naar die ananassteek.
    Groetjes, Esseline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig setje. Wat hebben de steken van Wiekes haakrol leuke namen: de ananassteek. Leuk om hem nu in kleur te zien.
    Je dochter is vast blij met haar nieuwe sjaal en muts.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Henrike, Wat een heerlijke, vrolijke kleuren. Mag ik je foto's gebruiken om op mijn blog te laten zien bij de "Handmade by"?
    Groet Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wieke,

      Ik lees dit nu pas maar natuurlijk mag je mijn foto's daarvoor gebruiken,mits het met een verwijzing naar mijn blogje is natuurlijk ;)

      Verwijderen
  9. Hoi Hoi, we hebben een hele leuke FB pagina waar jij je creaties met velen kan delen.. Interesse kijk op FB Holland heeft Haaktalent, lieve groetjes Pegg Jansen

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews