zaterdag 16 november 2013

Wintersetje #2

Ook de muts en de sjaal van jongste dochter zijn af :)

Ook een dotje toch?




Ik vind de kleurtjes ook erg leuk! Weer helemaal anders dan die van haar grote zus ;) 

De linkjes naar het patroon van de ananassteek/puffstitch en de bloem vind je in mijn vorige blogberichtje


Het is trouwens vrij ongebruikelijk dat ik op een zaterdagochtend een blogberichtje typ haha!

 Kindertjes zitten lekker aan hun ontbijtje

***tja uitslapen doen ze hier helaas nog niet***

En ik zit lekker aan een kopje koffie :D

Genietend van een heerlijke vrije dag! 

Even niet naar de markt maar vanmiddag gezellig met man en kinderen naar de intocht van onze Sinterklaas!

Gisteren heb ik nog een leuk pietje in elkaar geflanst


Het is een gelukspoppetje uit het boekje: Gelukspoppetjes haken van Annemarie Arts

De meiden vind haar geweldig! Er zullen er dus nog wel meer volgen die gezellig bij ons in de takken komen hangen :D

Fijne dag iedereen en voor wie naar de intocht gaat; VEEL PLEZIER!!!

Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. owwww dat pietje mooi zeg
    de kids zullen het allemaal wel heel spannend vinden de sint tijden......geniet er van en wat en leuke sjaal en muts

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi setje weer, die 2 van jou kunnen lekker warm de Sint verwelkomen! Veel plezier straks!
    Het Pietje is leuk geworden, maar van Pietjes horen er inderdaad meer te zijn ;-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi setje voor je dochter! én een schattig Pietje. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit setje is ook weer helemaal leuk, zo schattig ook.
    Dat pietje is ook geweldig, veel plezier vanmiddag!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief setje! Geniet lekker van jullie dagje en de intocht vanmiddag...mijn kids willen niet meer, voelen zich te oud...(12 en 14!)..jammer hoor, dat sfeertje is altijd zo leuk! Misschien ga ik wel samen met manlief toch nog even sfeerproeven...hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie setje voor jouw tweede meisje. Deze ziet er echt heel anders uit, maar even mooi.
    Schattig Pietje. Met nog een paar andere Pietjes worden de takken in huis nog gezelliger. En want denk je van een Sinterklaasje en twee kindergelukspoppetjes erbij.

    Veel plezier in deze Sint-tijd, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar kan ze de winter mee door zo'n mooie sjaal en muts!
    geniet van alles!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben al wat uit de Sint intocht uitgegroeid, hier thuis, Gelukkig kan ik dat in mijn klas wel nog altijd van dichtbij meemaken. Je sjaal ziet er heel mooi uit, en tof met die muts.
    Kom gerust kijken maandag op de wekelijkse link your stuff van ik blogjijblogt!
    Veel linkplezier komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het compliment Sofie!! En ik kom morgen natuurlijk weer even gezellig langs om te linken :D

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews