donderdag 5 december 2013

Dag Sinterklaasje en verjaardagspost

Vandaag voor ons de laatste dag wat betreft Sinterklaas...

Want wij hebben het afgelopen weekend al gevierd :D

Onze lieve 4 jarige dochter heeft gister buisjes gekregen en de neusamandel is verwijderd

Wat was het spannend voor haar maar gelukkig is het nu achter de rug maar tjonge wat heeft dat een impact op die kleintjes,ze had veel verdriet en pijn na de tijd en dat terwijl ik had beloofd dat ze beter zou worden...

Gelukkig is alles goed gegaan en houden wij vandaag nog lekker een pyjama dagje maar hierdoor mist Jordan wel haar Sinterklaasfeest op school maar dit was even belangrijker en rust zij nog lekker uit deze week en maandag mag voor haar het gewone leven weer beginnen...

Ik maakte van de week nog mijn laatste pietje af en die hangt alweer een paar dagen te bungelen in de takken :D


Even met z'n 3-en:



Staat echt reuze gezellig zo in de takken :)

Het patroon van deze pietjes kan je vinden in het boekje:

Gelukspoppetjes haken van Annemarie Arts


Maar morgen gaan de pietjes weer weg en gaat ze plaats maken voor kerstversiering :)

Voor de gene die vanavond nog pakjesavond vieren heel erg veel plezier!!!!!!

Ook wil ik nog laten zien dat ik gister alvast verrast ben voor mijn verjaardag a.s maandag door de lieve Jenneke!!


Nogmaals bedankt lieverd,echt onwijs lief!!

Nou ik wens jullie nog een fijne dag!

Ik ga lekker knuffelen met dochterlief en morgen de kerstspulletjes van zolder halen en met de kids lekker versieren :)

En natuurlijk lekker HAKEN!!!

Tot blogs lieve mensen! 

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. owwww wat een leuke pietjes heb je toch gemaakt ♥
    gelijk heb je om je meiske thuis te houden is even beter voor haar en lekker thuis vertroetelen hoor

    altijd weer blij als post aankomt haha
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo die pietjes in de takken.
    Beterschap met je kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig die pietjes!!!!
    En wat een lieve post van Jenneke!!!!
    Ben je 1 dag eerder jarig dan ikke hihihi

    Een dikke beterschapsknuf voor je meiske!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dappere meid! Gelukkig is Sint toch nog bij haar langsgekomen, las ik op fb :-) Heel veel sterkte en beterschap voor haar en alvast een fijne verjaardag voor jou gewenst!
    De Pietjes bungelen daar zeker heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap en voor maandag alvast de beste wensen
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe gaat het nu met de kleine?
    Leuk hoor, die pietjes in "de boom" is weer eens iets anders dan op het dak! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja idd! Ze is weer aardig opgeknapt gelukkig! Lief dat je er naar vraagt :)

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews