zondag 15 december 2013

Kerst doily

Goedemiddag allemaal!

Ik ben weer een beetje in het land der levenden,bijkomend van een heftige buikgriep :(

Het ergste was nog dat ik het na 2 spugende meisjes wel zag aankomen :S

Maar we zijn er weer en op deze zondag haakte ik een doily in de traditionele kerst kleuren



Ons huis is ook ingericht in die kleuren qua kerst omdat ik het gewoon mooi vind :) Wie weet wijkt onze kerstboom ooit nog eens uit naar een andere kleur ;)

Het patroon voor deze doily staat in het superleuke boek:

Mollie Makes Haken

Wat staan daar leuke dingen in zeg! Ik ga er nog veel meer dingen uit haken denk ik,barst weer van de ideeeen :D :D

Hier nog wat fotootjes in wat beter licht:



Hij heeft een leuk plekje op de kast gekregen:


Op het windlichtje vorig jaar door onze oudste dochter op de peuterspeelzaal gemaakt staat de tekst:

~ FIJNE FEESTDAGEN ~

En dat wens ik jullie ook allemaal toe!!

Fijne zondag!

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Ze blijven leuk deze doiley's en telkens weer zo anders bij ander kleurgebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer beter bent. Echt vervelend om eerst twee zieke meisjes te hebben en het dan ook zelf te krijgen.
    Altijd mooi om alles in dezelfde kleuren te hebben met kerst. Mooi kleedje.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig ben je weer opgeknapt.
    Gezellig kleedje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je je weer wat beter voelt, buikgriep sucks....bah.
    Je hebt weer wat leuks gehaakt.
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer bent opgeknapt. Tja als er 1 buikgriep krijgt dan krijg je het vaak allemaal. Leuke doiley heb je gehaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk voor met kerst, zou ook staan in felle kleuren, voor als het lente wordt ;-)

    Kom gerust maandag terug op de wekelijkse link your stuff op ikblogjijbogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat idee had ik nou ook! :P

      Ik heb ook al een hele mooie doily gezien bij haakkamer7 <3

      Morgen kom ik weer gezellig langs om te linken :)

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews