dinsdag 3 december 2013

Kerst vingerpopje #3

Vandaag kan ik jullie het 3e vingerpoppetje showen die elke week bij Inge te maken zijn!!

Als je er nog niet vanaf wist ga dan snel op haar blog kijken!

Het 3e vingerpoppetje #kerstmuis

Patroontje van de kerstmuis vind je HIER

Mijn versie:



Ze worden elke week leuker toch? Kijk eens wat een schatje <3

Nog een fotootje samen met de sneeuwman en het kerstmannetje



Wat een gezelligheid zo samen he!

Inge bedankt voor de superleuke patroontjes!

 Ik maak ze elke week met veel plezier en kijk nu al uit naar de volgende 2 :)

Zoo dat was mijn blogje voor vandaag,ik vlieg er snel weer vandoor want na ons bezoekje net aan het sinterklaasfeest van onze jongste dochter staat er vandaag nog een tandartsbezoekje met het gezin op de planning en morgen is ook een spannende dag want dan krijgt mijn oudste dochter eindelijk buisjes en word de neusamandel verwijderd..

Nu maar hopen dat ze dan voorlopig van die ondraaglijke oorpijn af is en weer lekker kan genieten van alles om haar heen!!! <3

Fijne dag!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. jemig wat een gefriemel maar wat haakje ze mooi zeg wat een gezellig stel deze is ook weer enorm ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes!
    Succes vanmiddag en heel veel sterkte morgen, wat een dappere meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje. Sterkte en succes vanmiddag en morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zij ze schattig!
    Sterkte met je zoontje en hopelijk heeft hij niet teveel last ervan.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het muisje wil ik ook gaan maken. Hij is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt leuk, die kleine vingerpoppetjes.
    Sterkte bij de tandarts en ik duim voor jou en jouw dochter dat de operatie een eind maakt aan alle oorproblemen.

    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews